ترامپ نادان، بن سلمان نادان تر

ترامپ نادان، بن سلمان نادان تر
دوشنبه 9 تير 1399 - 19:22

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا یکی از بی پرواترین و نادان ترین ترین روسای تاریخ این کشور است که با حمایت لابی صهیونیستی و پول برخی حکام رژیمهای عربی خلیج فارس به قدرت رسید.

العالم درگوشی

کارشناسان معتقدند همین بی پروایی و نادانی باعث شکست وی در اجرای تمام سیاستهایش شده و در آینده نیز خواهد شد و به اصطلاح چوب آن را خواهد خورد.

مجله "پولیتیکو" آمریکا در این باره نوشت: ترامپ دریافته که به احتمال زیاد در دوره دوم ریاست جمهوری با شکست مواجه خواهد شد.

این مجله افزود: معاونین ترامپ اعتراف کردند که وی بدترین روزهای ریاست جمهوری خود را به خاطر ناتوانی اش در زمینه مقابله با ویروس کرونا و اعتراضات گسترده مردم این کشور علیه نژادپرستی می گذراند و محبوبیتش به میزان زیادی کاهش یافته که خالی بودن بسیاری از صندلی های سالن تبلیغات انتخاباتی اش در اوکلاهاما گواهی بر این مدعاست.

به نوشته پولیتیکو، ترامپ حتی نتوانست پاسخی واضح به خبرنگار فاکس نیوز درباره برنامه هایش برای انتخابات ریاست جمهوری بدهد و ضمن اشاره به امکان پیروزی رقیب انتخاباتی اش بایدن گفت: چه بسا او رئیس شما خواهد شد چرا که برخی از مردم مرا دوست ندارند.

این مجله به نقل از "سام نانبرگ" از مهمترین مشاوران ترامپ نوشت که امکان دارد ترامپ بدترین شکست را در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متحمل شود چرا که بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط "سی ان بی سی" و "نیویورک تایمز"، آراء ترامپ در برابر بایدن به کمتر از 40 درصد رسیده است.

این مجله افزود: در صورتیکه آراء ترامپ در دو هفته آینده به 35 درصد کاهش یابد وی بر سر دو راهی شرکت یا عدم شرکت در تبلیغات انتخاباتی قرار خواهد گرفت به ویژه که پس از تجمع تبلیغاتی اش در تولسا اعتراف کرد که در برابر رقیبش کم آورده است.

به همین دلیل وی کوشنر مشاور و داماد خود را برای نظارت بر تبلیغات انتخاباتی و جیسون میلر را به عنوان مسئول بخش استراتژی سیاسی خود انتخاب کرد اما این اقدام نیز نتوانست شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات را افزایش و نگرانی جمهوریخواهان نسبت به آینده ترامپ را کاهش دهد.

همچنین "تاکر کارلسون" گوینده فاکس نیوز گفت که ترامپ به احتمال زیاد در انتخابات آتی با شکست مواجه خواهد شد و لیندسی گراهام سناتور ایالت کارولینای جنوبی نیز گفت که ترامپ برای پیروزی در انتخابات باید بر حمایتهای سیاسی تکیه کند و به خودش متکی نباشد.

به رغم آنکه امکان شکست ترامپ بسیار زیاد است اما افراد نادانی مانند محمد بن سلمان هنوز پولهایشان را برای نجات ترامپ و حفظ نقش آمریکا در منطقه و جهان که بسیار ضربه خورده است، خرج می کنند که نشان می دهد وی بسیار نادان تر از ترامپ است.

پربیننده ترین خبرها