با سلاح مقاومت، کرامت عراق را حفظ کردیم

با سلاح مقاومت، کرامت عراق را حفظ کردیم
چهارشنبه 11 تير 1399 - 17:46

کاربران شبکه های اجتماعی هشتگی "سلاح-مقاومت-شرعی" را منتشر کردند که در آن اقدام نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در زمینه بازداشت رزمندگان الحشد الشعبی در جنوب بغداد به بهانه دست داشتن در گلوله باران اماکن دیپلماتیک محکوم شده است.

العالم – نبض سوشیال

جعفر الحسینی سخنگوی حزب الله عراق در این باره گفت: الحشد الشعبی به خاطر حفظ وحدت و یکپارچگی عراق با حضور آمریکا در کشور مبارزه می کند.

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق گفت: هیچ شخصی نمی تواند مانع نبرد رزمندگان مقاومت با نیروهای آمریکایی برای اخراجشان از عراق شود.

بسیاری از فعالان عراقی در شبکه های اجتماعی، با مشارکت در این هشتگ، بر مشروع بودن سلاح مقاومت برای مقابله با نیروهای بیگانه تاکید کردند.

علی آل شاکر نوشت: باید با قدرت و صلابت نسبت به سلاح مقاومت در برابر دشمنان عراق متمسک باشیم.

صفحه (25 – قلم شکسته – 20) نوشت: دبیرکل حزب الله عراق گفت سلاح مقاومت را فقط به حضرت مهدی (عج) تحویل می دهیم، این همان راه درست است، به ویژه که نام عصائب در روایات ذکر شده است.

حسین – 2 نوشت: سلاح مقاومت همان سلاحی است که این سرزمین، ناموس و مقدسات را در برابر خفاشان شب پرست داعشی حفظ کرد.

احمدی نوشت: سلاح مقاومت که عراق را آزاد کرد تا ظهور حضرت مهدی (عج) در دست صاحبانش باقی خواهد ماند.

محمد عبدالرضا نوشت: آمریکا مزدورانش را در خاورمیانه مستقر کرده تا محور مقاومت را نابود کنند به همین دلیل خواسته تظاهرکنندگان در لبنان و عراق محدودکردن سلاح مقاومت است پس نتیجه آن است که مغز متفکر تمام این جریان آمریکاست.

احمد حسن العراقی نوشت: با سلاح مقاومت، کرامت عراق را در برابر اشغالگران و داعش حفظ کردیم، این سلاح در دست رزمندگان مقاومت باقی خواهد ماند چرا که تنها ابزار حفظ عراق در برابر توطئه های دشمنان است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها