توهین به آیت الله سیستانی؛ نشانه کینه قدیمی وهابیت سعودی

توهین به آیت الله سیستانی؛ نشانه کینه قدیمی وهابیت سعودی
شنبه 14 تير 1399 - 17:42

آل سعود و آل الشیخ هر روز به جای آنکه 5 بار در برابر خداوند سجده کنند، 5 بار پیشانی خود را بر آستان کاخ سفید می سایند و به ترامپ برای ایجاد هرج و مرج و ویرانی بیشتر در جهان اسلام کمک و فلسطینیان را در قربانگاه صهیونیسم ذبح می کنند.

العالم درگوشی

لذا طبیعی است که نسبت به شخصی که دژهای اجدادشان را در خیبر در هم کوبید و پشت پهلوانانشان را به خاک مالید، و همچنین رادمردی که یار وفادار پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بود، پس از گذشت صدها سال، کینه داشته و بخواهند حتی از پیروانش انتقام بگیرند.

کینه آل سعود و آل الشیخ که نوادگان محمد بن عبدالوهاب هستند، نسبت به مسلمانان به ویژه پیروان مذهب تشیع موضوع جدیدی نیست چرا که این دو خاندان بر دین دروغین محمد بن عبدالوهاب که همان وهابیت است، پابرجا هستند، وهابیتی که با کینه آل علی عجین شده و از تولد تا مرگ، خدایش، ابن عبدالوهاب است.

آل سعود و آل الشیخ از کسانی کینه دارند که اجدادشان صدها سال قبل، جزیره العرب را از لوث وجود یهود پاکسازی کردند پس طبیعی است که برای انتقام گیری از تشیع، با آل صهیون همراه شوند و این کینه آل سعود، آل الشیخ و آل صهیون به ائتلافی نامقدس علیه جمهوری اسلامی ایران، مردم عراق، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و هر گروه، جنبش، تشکل یا شخصیتی که منتسب به مکتب اهل بیت (ع) است، منتهی شود.

تلاش ترامپ برای حمله به ایران، تحریک مردم لبنان علیه حزب الله، سعی برای گسترش فقر در لبنان، هجوم ناجوانمردانه علیه خاندان الحوثی در یمن و انتقام گیری از مردم عراق به خاطر وابستگی به مذهب رادمردی که اجداد صهیونیسم را در خیبر در هم کوبید، بخشی از اهداف ائتلاف سعودی، وهابی، صهیونیستی است.

اوایل قرن بیستم، همین وهابیت، با حمله به عراق، پیروان مکتب اهل بیت (ع) را سر برید و شهرهای مقدس و مزارهای شیعیان را تخریب کرد و امروز نیز نوادگان همان وهابیت، تحت عناوینی مانند "القاعده" و "داعش" با شعار به اصطلاح "یاری اهل سنت به حاشیه رانده شده" و "مبارزه با اشغالگر" مشغول توطئه چینی علیه تشیع هستند.

لذا امروز مردی عظیم از نسل قهرمان خیبر، به جرم ایستادگی در برابر تفاله های آل سعود، آل الشیخ و آل صهیون مورد هجمه و توهین واقع شده است، چرا که با فتوایی بزرگ از خانه کوچکش در نجف اشرف، یکپارچگی عراق و همچنین نوامیس مردم این سرزمین اعم از اهل سنت، شیعه، مسیحی، صابئی، ایزدی، عرب، کرد و ترکمان را حفظ کرد و از بطن این فتوا، گروهی جان بر کف به نام الحشد الشعبی شکل گرفت که دهها هزار شهید تقدیم کرد تا عزت و کرامت سرزمین اهل بیت (ع) را حفظ کند.

به همین دلیل ائتلاف شوم وهابی سعودی صهیونیستی این فتوا را خطری برای توطئه هایش جهت تجزیه عراق دید پس ابتدا الحشد الشعبی به عنوان فرزند این فتوا را هدف حمله قرار داد و به سگانش در عراق دستور داد، به این گروه مردمی حمله ور شوند و همزمان، رسانه های طایفه گرا و کینه توز خود را بسیج کرد تا همان هجمه ای را که علیه حزب الله لبنان، انصارالله یمن و محور مقاومت ضد صهیونیستی و ضد وهابی انجام داده اند، علیه الحشد الشعبی نیز انجام دهند.

لذا اندیشه ظلمانی وهابیت، به زعم خود، برای در هم کوبیدن پیروان مکتب اهل بیت (ع)، الحشد الشعبی و مردم عراق، کوشید تا مرجع وحدت، الفت و محبت میان مردم این سرزمین که همان آیت الله العظمی سیستانی است، را هدف قرار دهد که البته این هجوم قبل از آنکه علیه شیعیان باشد، علیه اهل سنت است، قبل از آنکه علیه مسلمانان باشد، علیه مسیحیان است و قبل از آنکه علیه اعراب باشد علیه کردها و ترکمانهاست، چرا که تمام آنان احترامی فوق العاده برای این مرجع عالیقدر قائلند.

جدیدترین نماد این حمله صهیونیستی وهابی، کاریکاتور موهن روزنامه "الشرق الاوسط" درباره آیت الله سیستانی است، به ویژه که همگان می دانند که این روزنامه سعودی، اسب تروای صهیونیسم جهانی در جهان عرب است.

لذا هر آنچه در این رسانه ها درباره به اصطلاح مقابله با "نفوذ ایران" ، "شبه نظامیان شیعه" و "به حاشیه رانده شدگان اهل سنت" در عراق مطرح شده، فقط برای توجیه حمله وهابی صهیونیستی به پیروان مکتب اهل بیت (ع) در جهان به ویژه عراق است، چرا که تشیع با شعار هیهات منا الذله همواره خاری در چشم وهابیت و صهیونیسم بوده است پس نباید تعجب کرد که پس از گذشت صدها سال همچنان نسبت به این مکتب کینه داشته باشند.

پربیننده ترین خبرها