پارلمان کویت:

طرح الحاق میخ دیگری بر تابوت صلح است

 طرح الحاق میخ دیگری بر تابوت صلح است
دوشنبه 16 تير 1399 - 10:22

مجلس الأمه (پارلمان) کویت در بیانیه‌ای پارلمان‌های کشورهای آزاده جهان را به اتخاذ موضع قاطع در برابر طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری فراخواند.

العالم - آسیا

پارلمان کویت در بیانیه خود تأکید کرد که طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری به منزله میخ جدیدی بر تابوت روند صلح و حق عادلانه فلسطینیان برای تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف است.

در این بیانیه آمده است: «ما با انده و نگرانی مصوبات و طرح‌های یکجانبه صهیونیستی مربوط به الحاق بخش‌های وسیع و حیاتی اراضی فلسطینی در کرانه باختری را دنبال می‌کنیم طرحی که به پایان دادن به طرح‌های صلح و سازش و فروپاشی اقتصاد و جامعه فلسطینی که از اشغالگری ظالمانه و دیوار نژادپرستانه حایل رنج می‌برند، منجر می‌شود».

طبق گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، پارلمان کویت دولت‌های عربی و اسلامی و کشورهای آزاده جهان برای اتخاذ اقدامات قاطع در برابر رژیم صهیونیستی و اجرای اقداماتی در راستای همبستگی و حمایت از پایداری ملت فلسطین و مبارزات آن و کاهش درد و رنج انسانی، اقتصادی و اجتماعی این ملت، فراخواند.

در این بیانیه همچنین ضمن درخواست برای تحریم تمامی ارتباطات و حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی آمده است که پذیرش جنایت‌های این رژیم به استمرار و گسترش این جنایت‌ها علیه ملت‌های دیگر منجر خواهد شد چرا که برای این جنایتکار مجازات عادلانه و بازدارنده‌ای اعمال نشده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها