جنایت جدید عربستان مقابل چشمان جهانیان

 جنایت جدید عربستان مقابل چشمان جهانیان
دوشنبه 23 تير 1399 - 11:11

جنگنده های رژیم سعودی با حمله به منزلی در شهر وشحه در استان حجه، جنایت تازه ای را مرتکب شدند. در این حمله 10 زن و کودک به شهادت رسیده و عده دیگری مجروح شدند. رسانه های یمنی این آمار را آمار اولیه دانسته و گفتند که شماری از قربانیان هنوز زیر آوار هستند.

العالم - یمن

کاربران یمنی توییتر به همین مناسبت هشتگی با عنوان "جنایت وشحه در حجه" راه اندازی کرده و کاربران را دعوت به مشارکت در این هشتگ کردند.

فردی با عنوان smar Yemen نوشت: خدایا به حق والفجر ولیال عشر از تو می خواهیم طغیانگران آل سعود و عناصر و عوامل آنها را نابود کنی زیرا آنها قدرتی در برابر تو ندارند.

اکانت دیگری با عنوان د. جمال وجیه الدین نوشت: ساعت های پیش رو برای عربستان ساعت های شوک و زلزله است. هیچ کس امروز از حکم خدا در امان نیست.

فرد دیگری با عنوان Bin Ghaleb #CoronaVirus نوشت:

#وزارت بهداشت: ما از اعضای سازمان ملل و سازمان های بین المللی می خواهیم هر چه زودتر برای پاک کردن لکه ننگی که به دلیل سکوت خفت بارشان به حرکت درآمده و این جنایات را پایان داده و آن را فورا محکوم کنند و سران ائتلاف جنایت را به پای میز محاکمه بکشانند.

کاربر دیگری با عنوان Abdullah Beshr نوشت: هر بار که ارتش متجاوز سعودی آمریکایی و مزدوران وابسته به آنها شکست سنگینی در جبهه می خورند، به منازل شهروندان بی دفاع حمله می کنند.

کاربر دیگری به نامه احمد النجار نوشت: آنچه که در خمیس – مشیط رخ می دهد صرفا مشتی از خروار است و همیشه جنایات سنگین تر و فجیع تری در راه است. ان شاء الله هر قطره خونی که از کودکان یمن ریخته اید، سیلی می شود و تخت و تاجتان را غرق می کند و شما روی آرامش نخواهید دید.

کاربر دیگری با عنوان عدنان غیثان تجاوز به یمن را به مسأله فلسطین ارتباط داد و نوشت: قبایل یمن جنایت وشحه در حجه را محکوم می کنند و خواستار تداوم همبستگی قبایل و اعلام فراخوان عمومی در راستای مبارزه مسلحانه و آزادسازی خاک مقدس وطن و اعلام موضع در مقابل تشدید حملات رژیم صهیونیستی و توطئه های این رژيم برای الحاق کرانه باختری و قدس و دره اردن شده اند.

پربیننده ترین خبرها