فولاد قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر انداخت

فولاد قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر انداخت
پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 - 23:19

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان با برتری 2 بر یک فولادی‌ها به پایان رسید بردی که قهرمانی پرپسپولیس را به تاخیر انداخت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان که در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد، با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

در این دیدار فولاد در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بود و موقعیت‌های زیادی را در هر دو نیمه به دست آورد که بازیکنان این تیم آنها را یکی پس از دیگری از دست دادند. با این حال لوسیانو پریرا در دقیقه ۵۵ با یک شوت زیبا از زاویه بسته گل اول بازی را وارد دروازه مهدی خلیل کرد تا فولاد از میهمان خود پیش بیافتد. این گل اما هشت دقیقه بعد به اتفاقی‌ترین شکل ممکن جبران شد. شوت از راه دور فرشاد محمدی‌مهر به بازیکنان فولاد خورد و تغییر جهت داد و وارد دروازه مرادیان شد تا این دروازه‌بان مانند دیدار برابر پرسپولیس به این شکل گل بخورد.

حملات متعدد فولاد به نتیجه‌ای نرسید و می‌رفت که بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام برسد اما در دقیقه ۸۹ صالح حردانی روی پاس شیمبا توانست دروازه مهدی خلیل را باز کند و سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد و قهرمانی پرسپولیس را دست کم برای یک شب به تعویق بیندازد. هادی محمدی مدافع ذوب در دقیقه ۹۱ از زمین مسابقه اخراج شد.

فولاد با این برد از ۲۴ بازی ۴۲ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. ذوب‌آهن هم با این شکست ۲۵ امتیازی ماند و در رده دوازدهم جای گرفت.

فولاد اگر گل دقایق پایانی را به ثمر نمی‌رساند، پرسپولیس قهرمانی‌اش پیش از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان قطعی می‌شد اما حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی دست کم باید یک شب صبر کنند. سرخپوشان تهرانی در صورت کسب امتیاز برابر این تیم جنوبی می‌توانند چهامین قهرمانی متوالی خود را قطعی کنند.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: جلیل شعرانی و قهرمان نجفی

کارت زرد: -

گل: لوسیانو پریرا دقیقه 55 و صابر حردانی دقیقه 89 برای فولاد و موسی کولی بالی دقیقه 63 گل به خودی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها