آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو از امروز + جزئیات

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو از امروز + جزئیات
پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 - 09:59

مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو با ارائه پنج محصول پر تقاضا از صبح امروز (پنجشنبه 9 مرداد ماه) آغاز شد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

پس از اجرای مرحله اول طرح فروش فوق العاده و پیش فروش از سوی ایران خودرو و سایپا که با هدف حذف واسطه ها و دلالان صورت گفته است، حالا ایران خودرو در مرحله دوم فروش فوق‌العاده، محصولات خود را با قیمت قطعی و با عرضه پنج محصول پرتقاضای این شرکت در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از امروز (پنج شنبه 9 مرداد) آغاز کرده است.

بنابر بخشنامه صادر شده از سوی شرکت ایران خودرو این شرکت 5 محصول خود را شامل سمند ال ایکس به قیمت مصوب 94 میلیون و 759 هزار و 900 تومان، 206 تیپ 5 به قیمت 103 میلیون و 440 هزار تومان، 206 صندوق دار 107 میلیون و 114 هزار و 300 تومان، پارس بنزینی 102 میلیون و 535 هزار و 700 تومان و دنا را نیز با قیمت 121 میلیون و 606 هزار و 900 تومان عرضه کرده است.

مهلت ثبت‌نام در این طرح به مدت سه روز است و طبق روال قبل، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، برندگان نهایی براساس قرعه کشی که در حضور نهادها و سازمان‌های نظارتی برگزار خواهد شد، مشخص می‌شوند. موعد تحویل در این طرح سه ماهه می باشد.

انتخاب‌شدگان در قرعه‌کشی 48 ساعت فرصت دارند که وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند. عدم واریز وجه خودرو در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف از ثبت‌نام خواهد بود. متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران‌خودرو در صورتی که دارای کد کاربری نیستند، برای دریافت کد کاربری و رمز عبور باید اقدام کنند.

در مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو همانند مرحله اول به منظور حذف واسطه‌گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به یک شماره ملی، عدم خرید خودرو طی 48 ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانواده، دارا بودن سن حداقل 18 سال و ارائه گواهی‌نامه رانندگی لحاظ شده است.

در مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده نیز هیچگونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت. همچنین در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. همچنین در رهن ماندن سند خودرو به مدت یکسال نیز از مصوبات فروش‌فوق العاده است.

پربیننده ترین خبرها