تساوی ایرانی‌های لیگ ستارگان قطر با گلزنی رضائیان

تساوی ایرانی‌های لیگ ستارگان قطر با گلزنی رضائیان
شنبه 11 مرداد 1399 - 23:01

تیم فوتبال الشحانیه در شب گلزنی «رامین رضائیان» برابر السیلیه که «کریم انصاری‌فرد»‌ را در ترکیب داشت به تساوی دو بر دو رسید.

العالم ـ آسیا

در ادامه هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه از ساعت ۲۰:۱۵ در دیداری خانگی برابر الشحانیه به میدان رفت که در این دیدار با تساوی مقابل این تیم انتهای جدولی برابر حریف متوقف شد.

این در حالی بود که کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای تیم میزبان یعنی السیلیه و رامین رضاییان در ترکیب الشحانیه به میدان رفتند.

در شرایطی که ابتدا تیم میهمان در دقیقه ۲۱ با گلزنی رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد، اما در ادامه یاران انصاری‌فرد توانستند به بازی بازگردند و در دقایق ۳۷ و ۴۰ دوبار دروازه الشحانیه را باز کنند. در شرایطی که بازی با برتری السیلیه رو به اتمام بود، فرهان که دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، دروازه‌ میزبان را باز کرد تا بدین ترتیب بازی با تساوی به پایان برسد.

با این نتیجه تیم فوتبال السلیه ۲۵ امتیازی شد اما همچنان در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد . الشحانیه هم با ۱۴ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

به گزارش ایرنا، رامین رضاییان بازیکن ایرانی الشحانیه با گلزنی در این مسابقه ۱۱ گله شد و پس از اکرم عفیف و بغداد بونجاح از السد در رده سوم برترین گلزنان لیگ قطر قرار گرفت.

در اولین دیدار هفته نوزدهم هم عصر امروز تیم‌های العربی و الریان برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها