ترافیک سنگین در محورهای شمالی/ تعطیلات کابوس ستاد مقابله با کرونا

ترافیک سنگین در محورهای شمالی/ تعطیلات کابوس ستاد مقابله با کرونا
چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 18:17

آخرین اطلاعیه سازمان راهداری از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر می دهد بر همین اساس محدودیت تردد چند ساعت زودتر یعنی از ساعت ۱۲ امروز اعمال و محور چالوس از جنوب به شمال یکطرفه شده است.

العالم ـ ایران

بنابر اعلام سازمان راهداری، محدودیت تردد از امروز (پنجم شهریور) ساعت ۱۲ در استان مازندران محور چالوس(شمال به جنوب) اعمال شده است. بر این اساس محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور فوق (از مرزن آباد) در ساعت ۱۲ تا اطلاع بعدی اجرا شد.

مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت محورهای اصلی طی ساعات گذشته اعلام کرد:در محور چالوس (جنوب به شمال) حد فاصل شهرستانک تا گچسر ترافیک سنگین و در محدوده های هریجان و پنجک ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

همچنین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های وانا، شاه زید و سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که تردد روان درآزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای (رفت و برگشت) وجود دارد.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین نیز حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا و در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های پایانه شهید کلانتری، ساسانی و پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

تعطیلات کابوس ستاد مقابله با کرونا

در همین حال استاندار تهران با تاکید بر لزوم آموزش زندگی توأم با کرونا به مردم گفته است باید سعی کنیم حساسیت سازی و آمادگی درازمدت در جامعه ایجاد کنیم. انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، کرونا را بیماری جدی برشمرد که ماهیت پیچیده و ناشناخته‌ای دارد و به این زودی‌ها از جهان حذف نمی‌شود و تمامی سازمانها و ارگانها برای مقابله با آن نیاز به آمادگی درازمدت دارند.

وی محدودیت های اعمال شده در تهران را عاملی مهم در کنترل بیماری در طی این دوران دانست و فرهنگ بالای مردم و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در اجرای این مداخلات مهم برشمرد و گفت: در ادامه این مسیر ترویج و ارتقای فرهنگ پیشگیری در جامعه بسیار مهم است.

دکتر بندپی خاطرنشان کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی باید زنجیره بیماری را قطع کرده و میزان شیوع آن را کاهش دهیم.

استاندار تهران، تعطیلات را کابوسی برای ستاد مقابله با کرونا برشمرد و گفت: متاسفانه تعطیلات عواقب بدی از نظر افزایش شیوع و آمار بیماری در پی داشته است. بنابراین باید با اعمال محدودیت ها کمک کنیم تا زنجیره بیماری قطع و بیماری مهار شود و نیروی انتظامی نقش ارزنده‌ای در نظارت بر اعمال محدودیت ها داشته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها