واکنش جهاد و حماس به عملیات در کرانه باختری

واکنش جهاد و حماس به عملیات در کرانه باختری
چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 15:07

در واکنش به زخمی شدن دو صهیونیست توسط یک جوان فلسطینی، جنبشهای حماس و جهاد اسلامی از این عملیات استقبال و بر تداوم مبارزه تأکید کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

یک جوان فلسطینی صبح امروز با خودرو، دو نظامی صهیونیست را در گذرگاه زعتره واقع در نابلس زیر گرفت که در نتیجه آن، این دو نظامی به صورت جزئی زخمی شدند.

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، ضمن تبریک این حادثه، تأکید کرد که جوانان فلسطین با چنین اقداماتی تأکید دارند که می‌توانند طرح مقاومت و مقابله با دشمن صهیونیستی را ادامه دهند.

الحساینه با اشاره به تمامی توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین به ویژه عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، این عملیات قهرمانانه بار دیگر تأکید کرد که فلسطین، همچنان فلسطین باقی خواهد ماند.

خبرگزاری «صفا» به نقل از این مسئول جهاد گزارش داد، رژیم صهیونیستی نخواهد توانست با آرامش در فلسطین زندگی کند؛ هر چند که دولت صهیونیستی آمریکا و برخی از رژیمهای عربی از این رژیم حمایت کرده و بکوشند که بر عمر این رژیم بیافزایند.

وی ضمن درخواست برای افزایش چنین عملیاتهایی در کرانه باختری، خاطر نشان کرد، این عملیات، پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین و سایر ملتهای مسلمان و آزادگان جهان، «خاری در گلوی طرحها وتوطئه‌های اسرائیل خواهند بود».

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس هم ضمن تقدیر از این عملیات، تأکید کرد، چنین عملیاتی، «تداوم مبارزه ملی ملت ما علیه اشغالگر صهیونیستی است».

قاسم تصریح کرد، تداوم مقاومت ملت فلسطین در کرانه باختری، به معنای شکست مفتضحانه تلاشهای رژیم صهیونیستی برای توقف انقلاب جوانان فلسطینی در کرانه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد، ملت فلسطین یک بار دیگر ثابت کرد که جنایات اسرائیل در کرانه باختری باعث افزایش خشم ملت فلسطین و هیزمی برای آتش انقلابی خواهد شد که جز با اخراج اشغالگر از خاک فلسطین، خاموش نخواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها