کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام بحرین را محکوم کرد

کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام بحرین را محکوم کرد
شنبه 22 شهريور 1399 - 12:32

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با محکومیت اقدام بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پذیرش ذلت سازش توسط دولت‌های امارات متحده عربی و بحرین هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، تسلیم رژیم وابسته بحرین مقابل صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و تن دادن به سازش با نتانیاهوی جنایتکار و کودک‌کش، که با تعالیم اسلام و حقوق مشروع ملت مبارز و سربلند فلسطین مغایرت دارد را بشدت محکوم می‌کند.

این بیانیه افزود: بی‌تردید ملت مبارز و حامی فلسطین بحرین در ادامه مبارزات خود پاسخ این خیانت حکام دست نشانده را خواهند داد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس تصریح کرد: پذیرش ذلت سازش توسط دولت‌های امارات متحده عربی و بحرین هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست و سرزمین‌های اشغالی و قدس به دست رزمندگان فلسطین آزاد خواهد شد.

این بیانیه خاطرنشان کرد: این حاکمان باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج‌فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی‌ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران را هم در بر خواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها