نه به عادی‌سازی؛ بحرینی‌ها علیه آل‌ خلیفه‌ سازشکار انقلاب می‌کنند

نه به عادی‌سازی؛ بحرینی‌ها علیه آل‌ خلیفه‌ سازشکار انقلاب می‌کنند
يکشنبه 23 شهريور 1399 - 13:38

بحرینی‌ها در واکنش به اقدام آل خلیفه به عادی‌سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی، هشتگ "بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی" را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کردند که ترند شده است.

العالم- داغ‌های مجازی

کاربری به نامه "اسعد ابو خلیل" نوشته است: "با یکی از اولین عرب‌هایی که به صف مقاومت پیوست و با او در لبنان آشنا شدم بحرینی بود. او یکی از بهترین چپ‌گراهای عربی است که شناختم."

"Motaza Mansour" نیز توییت کرده است: "واکنش ملت بحرین به توافق ننگین، دلگرم کننده است."

حساب کاربری "السید حسن" نیز نوشته است: از زمان امضای "توافقنامه صلح اسلو" چند تعداد کودک فلسطینی کشته شده است؟!

"dilwar" نیز تأکید کرد، تصمیم بحرین برای عادی‌سازی با رژیم اشغالگر دلیلی بر ضعف این دولت( منامه) است.

"عبیر الخلیل" نیز با اعلام اینکه بحرینی‌ها عادی‌سازی را ردّ می‌کنند، ویدیویی را از آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در خیابان‌های بحرین در شب گذشته، منتشر کرده است.

"علی البغدادی" نیز تأکید کرد، ملت بحرین عادی‌سازی با رژیم اشغالگر اسرائیل را رد می‌کنند.

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا، شامگاه جمعه با ادعای تلاش های صورت گرفته برای کاهش تنش در خاورمیانه گفت: "بحرین به توافق نامه امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل پیوسته است."

ترامپ خبر موافقت بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بعد از تماس تلفنی با "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر سرزمین های اشغالی در پیامی توییتری اعلام کرد.

براساس بیانیه مشترک رهبران آمریکا، بحرین و رژیم صهیونیستی، آنها در مورد "ایجاد روابط کامل دیپلماتیک بین اسرائیل و پادشاهی بحرین" توافق کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها