کرونا حقیقت ترامپ را برملا کرد؛ نه قدرتی و نه هوش و ذکاوتی

کرونا حقیقت ترامپ را برملا کرد؛ نه قدرتی و نه هوش و ذکاوتی
شنبه 12 مهر 1399 - 22:43

ترامپ در زبان بدن بسیار مهارت دارد و به رغم آنکه بسیار پرحرف است، اما بیشتر با زبان بدن صحبت می کند. او تلاش کرد تا با زبان بدن، از خود چهره ای قدرتمند و فعال و پرانرژی و سرشار از شادابی و جوانی و نیز چهره یک مرد با هوش و زیرک را نشان دهد. اما او پیش از این با پرحرفی و سخنان پوچ و توخالی این چهره را تخریب کرده بود و اینک کرونا زبان ترامپ را قطع کرد و او را از پرحرفی بازداشت و زبان بدن ترامپ را به طور کامل از کار انداخت.

العالم ـ آمریکا

مشاوران جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نیز اعضای ارشد حزب دموکرات از جمله نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان امریکا، با شناختی که از شخصیت بی پروا و احمق ترامپ و نیز شیوه تهاجمی او دارند، به بایدن توصیه کرده بودند که در مناظره شرکت نکند؛ ترامپ به این رفتارها کاملا عادت داشت؛ حال آنکه شخصیت بایدن به طور کامل از این ویژگی ها به دور است.

اصرار و پافشاری ترامپ برای ظهور به عنوان یک مرد قوی و قاطع و با نشاط تلاشی شکست خورده برای سرپوش گذاشتن بر فقر فرهنگی و جهل سیاسی و عدم بلوغ فکری او بوده است و کافی است به تعداد موارد دروغ گویی او که به بیش از 20 هزار مورد می رسد، اشاره کنیم. او خطر ویروس کرونا را انکار می کرد و درمان های عجیب و غریب برای آن پیشنهاد می داد.

با استفاده از ماسک مخالفت می کرد و روابط آمریکا با جهان حتی با متحدانش را تخریب کرد و این علاوه بر خروج احمقانه و غیر قابل توجیه از توافق هسته ای با ایران و تحریم های بی دلیل علیه ملت ایران است و بارها به خاطر اقدامات عظیم و انساندوستانه اش! علنا برای دریافت جایزه نوبل التماس کرد. او در میان روسای جهان همانند یک دلقک ظاهر می شد دیگر روسا را کنار می زد تا هنگام عکس گرفتن در ردیف اول قرار گیرد. تمام این رفتارها نشان می دهد که او نه تنها احمق است بلکه به جنون و دیوانگی نزدیکتر است.

بزرگترین دشمنان ترامپ شخصیت او و دیگری کرونا است. به رغم آنکه دشمن نخست به چهره ترامپ ضربه وارد کرد؛ اما ترامپ تا حدودی توانست چهره واقعی را پنهان سازد؛ اما کرونا نه تنها به چهره ترامپ ضربه زد بلکه آن را به طور کامل تخریب کرد؛ به گونه ای که اینک واقعیتش کاملا برملا شد؛ نه قدرتی و نه هوش و ذکاوتی!

پربیننده ترین خبرها