بشار رسن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد

بشار رسن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
شنبه 12 مهر 1399 - 22:49

پس از پایان بازی نفس گیر و برد شیرین پرسپولیس ایران در برابر تیم فوتبال النصر عربستان، بشار رسن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران، در بازی سرخ پوشان برابر تیم فوتبال النصر عربستان سعودی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدار پرسپولیس و النصر در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شنبه (12 مهرماه 1399) در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد.

مصاف پرسپولیس ایران با النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که تا پایان وقت های اضافی یک بر یک مساوی شده بود، در ضربات پنالتی به برد سرخ پوشان منجر شد و این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

تیم پرسپولیس ایران در ضربات پنالتی توانست با درخشش حامد لک 5 بر 3 تیم پرستاره النصر عربستان را شکست دهد و در نهایت با نتیجه 6 بر 4 باتوجه به نتیجه یک بر یک در پایان وقت اضافی، با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دورازه بان تیم پرسپولیس با درخشش عالی، پنالتی چهارم تیم النصر عربستان را گرفت تا سرخ پوشان در ضربات پنالتی 5 بر 3 بر این تیم پرستاره فایق آیند.

این درحالی است که "ای اف سی" با حکمی عجیب و غریب عیسی آل کثیر ستاره پرسپولیس را به خاطر شادی پس از گل در بازی با پاختاکور به بهانه رفتار نژادپرستانه، شش ماه از بازی محروم و جریمه 10 هزار دلاری برای وی در نظر گرفت.

بازی دو تیم که در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر یک مساوی شده بود در نیمه دوم نیز با همین نتیجه پایان یافت و بازی به وقت های اضافی کشیده شد. با خطای احسان پهلوان روی بازیکن النصر در اواخر وقت اول اضافی و دریافت کارت زرد دوم، تیم پرسپولیس 10 نفره شد. دو تیم در پایان وقت های اضافی هم نتوانستند گلی را رد و بدل کنند و کار به پنالتی کشیده شد.

پربیننده ترین خبرها