واکنش تند کاربران سعودی به شکست النصر: شما مرد نیستید

واکنش تند کاربران سعودی به شکست النصر: شما مرد نیستید
يکشنبه 13 مهر 1399 - 08:01

کاربران سعودی به شکست النصر برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش‌های تندی نشان دادند.

العالم ـ عربستان سعودی

پرسپولیس به رغم اقدام عجیب و سخت گیرانه "ای اف سی" در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر ستاره گل زن این تیم، در دیدار برابر النصر عربستان توانست به رغم اخراج یکی از بازیکنانش و 10 نفره شدن در وقت های اضافی، در نهایت در ضربات پنالتی با درخشش حامد لک دروازه بانش، النصر را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

تیم پرسپولیس ایران در ضربات پنالتی توانست با درخشش حامد لک 5 بر 3 تیم پرستاره النصر عربستان را شکست دهد و در نهایت با نتیجه 6 بر 4 باتوجه به نتیجه یک بر یک در پایان وقت اضافی، با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

هواداران فوتبال در عربستان در توییتر به شکست النصر در این بازی واکنش‌های تندی نشان دادند.

یکی از کاربران نوشت: همه قراردادهای بازیکنان پرسپولیس به اندازه یک بازیکن خارجی شما نبود اما آن‌ها بودند که به پیروزی دست پیدا کردند.

کاربر دیگر نوشت: شما نه سرمایه هستید و نه مرد هستید. پول باعث نمی‌شود تا مرد ساخته شود.

کاربر دیگر نوشت: تنها السد و الهلال می‌توانند ما را شکست دهند (اشاره به اظهار نظر بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس است که تاکید کرد تنها الهلال و السد می‌توانند در آسیا پرسپولیس را از پیش رو بردارند).

به گزارش ایسنا، برخی از واکنش های کاربران سعودی که ناشی از خشم و بعضی هم تمسخر هواداران دیگر تیم‌ها است، به این شرح است:

* النصر حقیر توانایی بازی در فینال را ندارد. تنها تیم‌هایی مثل الاتحاد، الهلال و الاهلی شایستگی حضور در فینال را دارند.

* نگاه کنید پرسپولیس بدون بازیکن خارجی بازی می‌کند.

* پول‌های شما به هدر رفت و دست خالی برگشتید.

* خداوند ما را ناکام نگذاشت. الهلال را حذف کردید. سه ساعت قبل از بازی بازیکن آن‌ها را محروم کردید. بازیکن آن‌ها اخراج شد. داور مالزیایی پنالتی گرفت. خریدهای میلیون دلاری داشتند اما آسیا برای شما سخت است و توان رقابت ندارید.

* پول‌هابی را که خرج کردید ان‌شاءالله 5 سال دیگر برمی‌گردد و نتیجه می‌گیرید.

پربیننده ترین خبرها