ترامپ میان کرونا و گیوتین نظر سنجی ها

ترامپ میان کرونا و گیوتین نظر سنجی ها
يکشنبه 13 مهر 1399 - 23:02

تیم پزشکی دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا حال وی را مناسب و رو به بهبود توصیف کرد و این که شاید روز دوشنبه به کاخ سفید بازگردد.

العالم - كشكول

تیم پزشکی ترامپ گفت: دمای بدن ترامپ صبح روزجمعه به شدت افزایش یافت و میزان اکسژین خون وی کاهش یافت.

این تیم در کنفرانس مطبوعاتی گفت : وی روز شنبه دومین دوز رمدسیویر را دریافت کرده و عوارض جانبی نداشته است و وضعیت وی خوب است و می تواند راه برود که درصورت ادامه بهبود اجازه ترک قرنطینه را به وی خواهیم داد.

این اخبار همزمان با اخبار برخی رسانه ها درباره ناکامی ابتلا به کرونا در جلب همدردی مردم به ترامپ منتشر شد زیرا وی بر اساس دو نظر سنجی وال استریت ژورنال و رویترز ایپسوس در کاهش آرا رکورد شکسته است .

بایدن در نظر سنجی وال استریت ژورنال دو روز پس از مناظره روز سه شنبه 29 سپتامبر، با 14 درصد پیش افتاد اما پیش از آزمایش ترامپ و انتقال وی به بیمارستان در روز جمعه یک نظر سنجی دیگر نیز اعلام کرد ابتلای ترامپ به کرونا نتوانست نظر مردم را به وی جلب کند.

به گفته بلومبرگ بایدن در نظر سنجی های ملی بر ترامپ پیش افتاده به گونه ای که وی 53 درصد و ترامپ 39 درصد آرا را کسب کردند که بالاترین امار در تبلیغات انتخاباتی وی بوده است.

بنابراین ترامپ غرق در بحران های مختلف از ناکامی مدیریت مسائل اقتصادی تا مدیریت بحران کرونا و ناکامی مدیریت مسائل بین المللی و تظاهرات های مخالف با نژادپرستی بیش از هر زمان دیگری در برابر رقیب خود بایدن ضعیف تر به نظر می رسد و ابتلای وی به کرونا در کشوری که دارای بالاترین امار است دارای ابعاد سیاسی است که وی را در کاخ سفید در برابر تنگنای واقعی قرار می دهد.

به گفته روزنامه فاینشال تایمز بدون شک ابتلای ترامپ به کرونا بر روش پیگیری تبلیغات انتخاباتی ترامپ تاثیر دارد و خطراتی برای انتخابات امریکا دارد و روش مدیریت تبلیغات انتخاباتی وی تغییر خواهد یافت . ترامپ نمی تواند بنا به عادت خود تجمعات بزرگی تشکیل دهد و جو بایدن را کنترل کند .

بدون شک روزهای آتی آینده سیاسی ترامپ و انتخابات امریکا در سوم نوامبر را مشخص خواهد کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها