کشکول | اعتراف مزدور مشهور اماراتی-سعودی به فتنه گری مجازی میان شیعیان

کشکول | اعتراف مزدور مشهور اماراتی-سعودی به فتنه گری مجازی میان شیعیان
شنبه 19 مهر 1399 - 19:53

‏یوسف علاونه یکی از ایرانی ستیز ترین مزدوران اماراتی سعودی میگوید ده ها حساب کاربری توئیتری درست کرده است که به زبان فارسی به عراقی ها فحاشی و به زبان عربی به ایرانی ها فحاشی میکرده اند و یافته که بهترین راه برای جدا سازی شیعیان دو سوی مرز ایجاد نفرت نژادی است.

العالم – کشکول

لازم است یادآوری کنیم این شخص هر کاری که در گذشته انجام داده با اجازه امارات، عربستان سعودی و رژیم اسرائیلی با هدف جلوگیری از اتحاد میان شیعیان عراق و ایران بوده است به این دلیل که چنین اتحادی نوعی کابوس برای سران این رژیم‌هاست.

ما به همین علت از تمام پیروان اهل بیت (ع) می خواهیم نسبت به جنگ روانی آمریکا، رژیم اسرائیلی و ارتجاع عرب برای هدف قراردادن روابط تاریخی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مردم عراق و ایران و شیوه های پلید آنان در این زمینه هوشیار باشند به این دلیل که این مثلث شوم، رابطه دوستانه این پیروان را سدی محکم در برابر توطئه هایشان برای نابودسازی تشیع در عراق و منطقه می دانند.

شیعیان فراموش نکنند که امارات، عربستان سعودی و سفارت آمریکا در بغداد شبانه روز برای ایجاد فتنه در میان آنان می کوشند که آخرین آن آشوبهای اخیر کربلاست. اما دشمن بداند برادری میان شیعیان ایران و عراق قوی تر از آن است که اشخاصی مانند العلاونه بخواهند آن را تخریب کنند به این دلیل که مردم عراق و ایران مسلح به عقیده حسینی هستند و با همین اتحاد توانستند توطئه سفارت آمریکا برای ایجاد فتنه در عراق و میان شیعیان دو کشور را خنثی کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها