هشدار کاربران عراقی به نیروهای آمریکایی

هشدار کاربران عراقی به نیروهای آمریکایی
يکشنبه 20 مهر 1399 - 21:18

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان عراقی به بیانیه "ستاد هماهنگی مقاومت" مبنی بر هشدار به نیروهای آمریکایی در صورت وقت کشی در خروج از عراق واکنش نشان دادند.

العالم داغهای مجازی

ستاد هماهنگی مقاومت در بیانیه ای بر ضرورت تسریع در اجرایی کردن تصمیم مجلس عراق در خروج نیروهای امریکایی از کشور تاکید کرد و گفت : اشغالگران نخواهند توانست از نیروهای خود حتی در پایگاههای محکم خود حفاظت کنند.

و به نیروهای اشغالگر آمریکایی از نتیجه به تعویق انداختن اجرایی کردن اولین درخواست مردم مبنی بر عقب نشینی از کشور هشدار دادند.

در همین راستا هشتگی با عنوان ستاد هماهنگی مقاومت عراق در پایگاههای اجتماعی تشکیل شد که مورد استقبال قرار گرفت.

مجلس عراق با اکثریت ارا در سال 2020 قانون الزام آور برای دولت عراق مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از کشور به دلیل هدف قرار دادن نیروهای الحشد الشعبی و ترور قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو فرمانده و 6 نفر از همراهان آن دو تصویب کرد .

نیروهای امریکایی به این باور رسیده اند که در عراق جایگاهی ندارند زیرا مردم با اشغالگری و باج خواهی و نقض حاکمیت مخالف هستند و فرماندهان شهید و جانفشانی های مبارزان و مردم و توطئه های امریکا را فراموش نخواهند کرد.

اما آمریکا به عادت خود نمی خواهد از کشوری خارج شود مگر هرج و مرج و مشکلاتی بیافریند بنابراین مردم عراق باید با یکپارچگی و هوشیاری با آن مقابله کنند.

پربیننده ترین خبرها