سیلی مردم بحرین به رژیم خائن آل خلیفه

سیلی مردم بحرین به رژیم خائن آل خلیفه
دوشنبه 28 مهر 1399 - 19:22

کاربران شبکه های اجتماعی بحرین با انتشار هشتگ بحرینیها ضد عادی سازی، سفر هیات صهیونیستی به منامه را محکوم و عادی سازی رابطه آل خلیفه با این رژیم را خیانت توصیف کردند.

العالم – بحرین

کاربران شبکه های اجتماعی بحرین گفتند که این اقدام از سوی آل خلیفه انجام شده و مردم بحرین و ملتهای عربی با آن مخالفند و همواره مدافع آرمان فلسطین هستند.

شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نوشت: اقدام محور شرارت آمریکایی صهیونیستی آل خلیفه در زمینه آغاز پروازهای مستقیم از رژیم صهیونیستی به منامه باعث جریحه دار شدن احساسات مردم بحرین شده است.

این شورا افزود: مردم بحرین با این نوع توافقات شوم مخالفند و اعتقاد دارند که آل خلیفه دستورات اربابانشان را اجرا کرده اند.

این بیانیه تاکید کرد که مردم بحرین جمعه این هفته در تجمع "جمعه مقاومت در برابر عادی سازی" شرکت و تاکید خواهند نمود که مدافع فلسطین هستند.

جلال فیروز نماینده سابق مجلس بحرین، از تمام آزادیخواهان، تحریم تمام اشخاصی را خواستار شد که اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی کرده اند.

حارس وحید نوشت: ملتهای عربی هرگز رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند و اقدام به عادی سازی رابطه با آن نمی کنند به این دلیل که حکام توسط مردم انتخاب نشده اند.

عبدالله الیاسین نوشت: از رام الله تا بحرین، یک ملتند.

مراد نوشت: باید از حقوق، خواسته و آینده ملتهایمان دفاع کنیم.

حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین نوشت: کسی که اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی کرد، آل خلیفه است و مردم بحرین هیچ ارتباطی با این اقدام حقیرانه ندارند.

بنت الارض نوشت: مردم بحرین به رغم سرکوب امنیتی، سخن حق را در زمان سکوت، گفتند، درود به تمام کسانی که با عادی سازی مخالفند.

هاله الرمیض نوشت: خدایا ما از این اقدام که از آن رضایت نداری، تبری می جوییم.

پربیننده ترین خبرها