بیانیه ائتلاف 14 فوریه بحرین: تحکیم وحدت مسلمانان، اصلی ترین نیاز برای حفظ اسلام  

بیانیه ائتلاف 14 فوریه بحرین: تحکیم وحدت مسلمانان، اصلی ترین نیاز برای حفظ اسلام  
جمعه 9 آبان 1399 - 19:47

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)بر تحکیم وحدت مسلمانان تاکید کرد و آن را اصلی ترین عامل برای حفظ اسلام دانست.

العالم- بحرين

در بیانیه ائتلاف 14 فوریه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسلمانان مناطق مختلف جهان، مراسم میلاد محمد بن عبدالله(ص) پیامبر رحمت و هفته وحدت را برگزار می کنند که نمادی برای حفظ هویت اسلامی و دوری جستن از افراطی گری و تعصبات و پایبندی به دینی است که پیامبر آورده است.

در سال جاری این دو مناسبت مبارک همزمان شده با وضعیت و حوادث استثنائی که با بیماری کووید 19 آغاز شد و هنوز نیز ادامه دارد که مستلزم رعایت توصیه های متخصصان و پزشکان است اما بدتر و خطرناکتر از آن، مساله عادی سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی است که نقض و دشمنی با عقاید و اصول اسلام اصیل محمدی است و همه مسلمانان با این خیانت بزرگ مخالف هستند و هفته وحدت؛ آغاز جدی برای طرد خائنان عادی ساز با رژیم صهیونیستی و بیزاری جستن از آنان و مبارزه با آنها و ناکام گذاردن طرح های پلیدشان در برابر امت اسلامی و آزادگان جهان است.

دنیای اسلام هر از گاهی شاهد حملات بزدلانه به منظور توهین به نمادهای اسلامی و خطرناکتر از همه حرمت پیامبر،محمد مصطفی(ص) و توهین به جایگاه عالی ایشان است. این جنایت در همه زمینه ها محکوم است و هیچ مسلمانی آن را نمی پذیرد و کسانی که جسارت کرده و به پیامبر توهین کردند باید مجازات شوند تا بیش از این پیش نروند و کسانی که بدان اصرار داشته و به بهانه آزادی بیان آن را توجیه کردند نیز باید با تحریم شدن محصولات کشورشان، بهای آن را بپردازند و همه مسلمانان و منصفان جهان باید موضع یکپارچه و قاطعی در برابر این توهین ها که برای جریحه دارکردن احساسات مسلمانان تکرار می شود، اتخاذ کنند.

با آغاز هفته وحدت اسلامی، که بنیانگذار آن امام خمینی(ره) است، و هر سال با سالروز مبارک میلاد پیامبر اکرم(ص) همزمان است تاکید داریم تحکیم این وحدت نیازی اساسی و ضروری برای حفظ اسلام و تقویت آن در برابر دشمنان است.

اعضای ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه این مناسبت بزرگ را به جهان اسلام و همه مسلمانان دنیا تبریک می گوید تا بر پایبندی مسلمانان به وحدت در مقابله با طرح های محور شرارت و استکبار تاکید کند.

پربیننده ترین خبرها