واکنش ها به ادعای شدیدترین بارندگی قرن در ایران

واکنش ها به ادعای شدیدترین بارندگی قرن در ایران
جمعه 30 آبان 1399 - 07:45

ادعای رویارویی مردم ایران با شدیدترین و سهمگین‌ترین سیل تاریخ ایران که از قول ناسا منتشر شده با واکنش‌های کاربران در رسانه‌ای اجتماعی همراه شده است.

العالم ـ گوناگون

در روز‌های اخیر خبری با عنوان "اطلاعیه مهم ٤٠٢" مبنی بر وقوع شدیدترین بارندگی قرن در ایران از قول ناسا در فضای مجازی دست به دست می‌شود و کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور در واکنش به این مساله صدور چنین اطلاعیه‌ای را تکذیب و اعلام کرده «هیچگونه اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه ۴۰۲" با مضمون "شدیدترین بارندگی قرن" توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است و هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی IRIMO.IR و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.»

برخی از کاربران فضای مجازی به رغم رد این ادعا از سوی سازمان هواشناسی گفته اند باید به فکر بود و چاره‌ای اندیشید و نسبت به مسائل بی‌تفاوت نبود و در این باره به سیل دروازه شیراز استناد کرده اند.

اما شماری از کاربران اظهار نظر کرده اند که این خبر صحت ندارد و ناسا هیچ اطلاعیه‌ای در این‌باره منتشر نکرده است برخی دیگر از کاربران نیز گفته اند ممکن است ناسا خود ابرها را بارور کند و به سوی ایران بفرستد.

جمعی از کاربران هم با کنایه گفته اند اگر بگویند که دایناسورها می‌آیند باور می‌‌کنند؛ ایران تست شده‌ی همه بلایای طبیعی است و مردم ایران را از این شایعات هراسی نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها