نیم میلیون کشته، نتیجه دموکراسی النصره ای!

نیم میلیون کشته، نتیجه دموکراسی النصره ای!
پنج‌شنبه 13 آذر 1399 - 22:23

گروه تروریستی جبهه النصره اخیرا شخصی به نام علی کده را به عنوان نخست وزیر مناطق تحت سیطره خود در ادلب انتخاب کرد.

العالم کشکول

معارضین گفتند که کده توانست با پرداخت رشوه به مسئولین النصره که پولش توسط به اصطلاح "دولت نجات" از طریق مالیات از مردم بیچاره این مناطق دریافت شده، به این مقام برسد.

آنان افزودند که کابینه ای که کده تشکیل خواهد داد همان کابینه قبلی است با این تفاوت که افراد مخالف اندیشه هایش یعنی الجولانی جایی در این کابینه ندارند.

سیطره گروه تروریستی جبهه النصره که مرتبط با القاعده است بر ادلب، نتیجه مستقیم پدیده ای است که معارضین سوری آن را "انقلاب" خواندند، انقلابی که در آن بر حکومت قانونی سوریه با اسلحه شوریدند و امروز با همان شیوه های وهابی بر این منطقه حاکم شده اند و در صورتیکه ارتش و مردم سوریه در برابر آنان مقاومت نمی کردند، امروز تمام سوریه زیر چکمه های آنان و حکومت وهابی شان بود.

گرچه مردم سوریه بهای سنگینی به خاطر این مقاومت پرداختند اما می دانند در صورتیکه این بها را نمی پرداختند امروز وضعی مانند اهالی ساکن در ادلب داشتند به این معنا که فرزندانشان از آموزش محروم بودند، برای جنگ به لیبی و قره باغ اعزام می شدند تا در آنجا کشته شوند، از ابتدایی ترین حقوق مدنی محروم می شدند و در صورت مخالفت با اندیشه های وهابی النصره، به قتل می رسیدند.

پس مبارک باد این دموکراسی النصره ای به کده و یارانش که نتیجه آن نابودی سوریه، کشته شدن 500 هزار سوری، هموار کردن حضور اشغالگران ترکیه ای و آمریکایی در سوریه و بخشیدن مجانی نفت و گندم سوریه به اشغالگران است.

پربیننده ترین خبرها