کاربران عراقی خواهان خروج اشغالگران آمریکایی شدند

کاربران عراقی خواهان خروج اشغالگران آمریکایی شدند
شنبه 15 آذر 1399 - 22:58

کاربران عراقی در شبکه های اجتماعی حمایت خود از نیروهای حشد الشعبی و مقاومت عراق را اعلام کردند و خواستار خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق و منطقه شدند.

العالم ـ عراق

کاربران با راه اندازی هشتگ هایی از قبیل "ما تا ابد مقاوم می مانیم" و "بدر؛ فداکاری و جهاد"، به فداکاری ها و مبارزات نیروهای حشد الشعبی و مقاومت عراق در مقابله با تروریست ها اشاره کردند.

برخی کاربران درباره طرح آمریکا و متحدانش در منطقه هشداردادند و آن را نوعی انتقام جویی از مقاومت دانستند که طرحهای تکفیری آنها را به شکست کشانید.

فعالان شبکه های اجتماعی نیروهای اشغالگر آمریکایی را به ایجاد بی ثباتی در سومالی و عراق و افغانستان متهم کردند و تاکید کردند که گروه تروریستی داعش درحالی که نیروهای آمریکایی در پایگاه های عراق بودند، به عراق یورش برد.

کاربران همچنین خواستار اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه شدند و اظهار داشتند: محور مقاومت، تاکنون دستاوردهای متعددی در مناطق مختلف به ثمر رسانده است.

فعالان شبکه های اجتماعی در واکنش به اقدام برخی اعضای مجلس نمایندگان امریکا مبنی بر پیشنهاد پیش نویس لایحه مجازات سازمان بدر، تاکید کردند که اتهام سازمان بدر و مقاومت عراق به تروریسم، بیانگر قدرت و تاثیرگذاری این جبهه در فداکاری و جهاد علیه تروریسم است.

بسیاری از کاربران با انتشار تصاویر شهدای حشد و مقاومت عراق، از فداکاری های این مبارزان در مقابله با تروریسم تکفیری تشکر و قدردانی کردند.

پربیننده ترین خبرها