فراکسیون مقاومت لبنان بر تشکیل دولت کارآمد تاکید کرد

فراکسیون مقاومت لبنان بر تشکیل دولت کارآمد تاکید کرد
پنج‌شنبه 4 دی 1399 - 22:20

فراکسیون "الوفاء للمقاومه" (وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان اعلام کرد: قوانین اخیر مجلس پیام تازه ای برای پیشرفت کشور است و امیدواریم تفاهمی جدی برای یک تشکیل دولت کارآمد و مولد باشد.

العالم - لبنان

به گزارش خبرگزاری لبنان، این فراکسیون عصر پنجشبنه در نشستی به ریاست «محمد رعد» با صدور بیانیه ای یادآورشد: درحالی که هرگونه تاخیر در تشکیل کابینه، حجم مشکلات و عمق بحران پولی، اقتصادی و اجتماعی در کشور را نشان می دهد، آفت فساد و آلودگی خطرناک جاری شده در رگ ها و ساختار نظام سیاسی کشور، موضوعی است که تداوم حالت فوق العاده و بالاترین حد توجه را می طلبد. چرا که این امر در نظم بخشیدن به زندگی عمومی و امنیت اجتماعی شهروندان تاثیر دارد.

در این بیانیه همچنین به گسترش روح مقاومت علیه دشمنان لبنان شامل صهیونیست ها و تکفیری ها اشاره و بر ادامه همکاری و تفاهم میان ملت، ارتش و مقاومت لبنان تاکید شده است.

این فراکسیون وابسته به حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت علیه دشمن صهیونیستی و تروریستی وظیفه ای است که هیچ کس نباید از آن غفلت کرده و از هیچگونه تلاش برای اصلاح روند امور و برنامه های سیاسی و اقتصادی در جهت خدمت به شهروندان دریغ کند.

این بیانیه همچنین خواستار هوشیاری دائمی در قبال اقدام های مخرب آمریکا، تحریم ها و فشارهای موجود علیه لبنان شد که هدف آن تحقق اهداف رژیم صهیونیستی است.

فراکسیون مزبور تاکید کرد که گردآمدن مردم لبنان پیرامون «معادله ارتش، ملت و مقاومت» تنها راه حفظ حاکمیت، استقلال و تحقق ثبات در داخل کشور است.

این فراکسیون پارلمانی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی، ابراز امیدواری کرد که سال نو سرآغاز مرحله ای جدید برای ساماندهی وضعیت کشور و همبستگی ملی به منظور حفظ حاکمیت لبنان و اصلاح نهادها و بازسازی کشور باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها