عجیب ترین هدیه رژیم اشغالگر در میلاد مسیح... سوريه هدیه را نمی پذیرد

عجیب ترین هدیه رژیم اشغالگر در میلاد مسیح... سوريه هدیه را نمی پذیرد
جمعه 5 دی 1399 - 23:10

در شامگاه میلاد مسیح، نماد صلح و محبت، رژیم اشغالگر اسراییلی چندین موشک از شمال شهر طرابلس به سمت منطقه مصیاف در غرب حماه شلیک کرد که با مقابله پدافند هوایی سوریه روبرو شد.

العالم ـ کشکول

بامداد امروز جمعه 25 دسامبر، رژیم صهیونیستی اقدامات جنایتکارانه خود را با شلیک چند موشک به سمت منطقه مصیاف در حومه غربی حماه تکرار کرد ؛ این حمله مشخصا برای هدف گرفتن مرکز پژوهش های علمی مصیاف بوده است؛ اما پدافند هوایی سوریه با آن مقابله کرد و اغلب موشکها را ساقط کرد.

این هدیه از قبل برای آن برنامه ریزی شده بود و نیروی هوایی ارتش رژیم اشغالگر از آن خبر داده بود. نیروی هوایی صهیونیست ها قبل از حمله به سوریه و البته مقابله پدافند هوایی سوریه با آن، در حساب رسمی خود در توییتر تصویری را منتشر کرد و میلاد مسیح را تبریک گفت؛ در این تصویر سورتمه بابا نوئل که می بایست به کودکان سراسر دنیا هدایایی بدهد؛ منتشر شد؛ با این تفاوت که این سورتمه که توسط گوزن هایی کشیده می شود؛ اینک توسط جنگنده های اسراییلی به حرکت در می آید.

این نوع تبریک گویی از رژیم اشغالگر عجیب و بعید نیست؛ زیرا از زمان جنگ تروریستی علیه سوریه، رژیم اشغالگر و متحدانش از کشورهای غربی و آمریکا حامیان اصلی گروه های تروریستی بودند و به محض شکست این سناریو مبنی بر سرنگونی دولت سوریه، رژیم اشغالگر به صورت مستقیم دست به اقدامات تروریستی خصمانه زد. این اقدامات حاصل حمایت نامحدود و مداوم دولت آمریکا از این رژیم اشغالگر است.

بر خلاف حامیان رژیم صهیونیستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد روسیه هرگز از مخالفت با حملات "اسرائیل" به سوریه هراسی ندارد؛ زیرا در تضعیف ثبات منطقه نقش دارد.

سوریه به این حملات دو بار واکنش نشان داد؛ اولین بار زمانی که پدافند هوایی سوریه با تجاوز "اسرائیل" مقابله و آن را شکست داد و دومین واکنش نیز بیانیه وزارت امور خارجه سوریه بود که از سازمان ملل خواست برای جلوگیری از تکرار حملات اسرائیل اقدامات قطعی و فوری کند و گفت ادامه حملات مردود بوده و حتما عواقب بدی خواهد داشت.

به نظر می رسد رژیم اشغالگر صهیونیستی علیرغم این حملات وحشیانه در واقع از واکنش سوریه نگران است؛ زیرا رسانه های عبری به نقل از کابینه امنیتی سیاسی از اختلافات شدید میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شماری از وزرا بر سر افشای حملات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اهداف سوریه و سیاست مبهم این رژیم خبر دادند.

به گفته شبکه 13 تلویزیون عبری عملکرد نتانیاهو خلاف سیاست های اسرائیل است و دیر یا زود سوریه را به واکنش علیه حملات ارتش رژیم صهیونیستی وا می دارد.

پربیننده ترین خبرها