حمله نظامیان صهیونیستی با بمب صوتی به بیمارستانی در طولکرم

حمله نظامیان صهیونیستی با بمب صوتی به بیمارستانی در طولکرم
دوشنبه 15 دی 1399 - 12:51

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت در شهر طولکرم اقدام به شلیک بمب های صوتی به داخل این بیمارستان کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر هیثم شدید، مدیر این بیمارستان گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی ساعت سه و نیم صبح به محوطه بیمارستان حمله کرده و وارد سالن اصلی شدند و اقدام به شلیک بمب های صوتی در داخل سالن پذیرش و بخش اورژانس کرده و باعث ترس و وحشت بیماران و پرسنل شدند. د این حمله کسی آسیب ندید.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به شهر طولکرم و اردوگاه و منطقه اکتابا در شرق شهر حمله کرده و اقدام به شلیک گسترده گاز اشک آور به سوی جوانانی کردند که سلاحی جز سنگ نداشتند. آنها پیشتر از این به تعدادی از منازل شهروندان و مغازه ها حمله کرده و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند اما نتوانستند کسی را بازداشت کنند.

می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین این جنایت جدید را که نقض همه منشورها و پروتکلهای بین المللی و توافق های ژنو است را به شدت محکوم کرده و از جامعه بین الملل خواست برای دفاع از مردم و مهار تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی ظرف کمتر از یک ماه به سه بیمارستان فلسطینی حمله کرده اند که عبارتند از: بیمارستان الدره در غزه – که د ربمباران آسیب دید – و مجتمع پزشکی فلسطین در رام الله و بیارستان ثابت ثابت در طولکرم.

شایان ذکر است که نظامیان صهیونیستی مدتی پیش هم به بیمارستان القاصد قدس حمله کرده و اقدام به شلیک گاز اشک آور به داخل بیمارستان کرده بودند. در این حمله تجهیزات و دارایی های بیمارستان خسارت دیدند.

پربیننده ترین خبرها