پمپئو دیپلمات بیچاره!

پمپئو دیپلمات بیچاره!
چهارشنبه 24 دی 1399 - 09:30

مایک پمپئو وزیر امور خارجه امریکا چندی پیش ادعاهای خنده داری کرد مبنی بر اینکه شایستگی دستگاه دیپلماسی را ندارد و از هوش سیاسی بهره ای نبرده ویژگی هایی که کمترین مسئول سیاسی پایین تر از وزیر امور خارجه هرکشور کوچکی حتی در جزیره کوچکی در منطقه ای دوردست کره خاکی باید از آن برخوردار باشد.

العالم - آمریکا

حال که گوینده این سخن ،وزیر امور خارجه امریکا در راس هرم دستگاه دیپلماسی خارجی امریکاست تکلیف چیست؟ کشوری که ادعا دارد در سطح سیاست بین المللی خارجی نقش زیادی دارد.

دروغ های وزیر امریکایی شبیه به هذیان گویی است و گویی مخاطب وی گروهی شورشی و آشوب گر هوادار ترامپ در کافی شاپی در یکی از جنگل های آمریکا هستند.

گروه القاعده، انتخاب "سعودی امریکایی" هاست

علیرغم اینکه ایران بارها وجود هرگونه عنصر وابسته به این گروه تروریستی در خاکش را تکذیب کرده پومپئو ادعا کرد این گروه تروریستی القاعده، پایگاه جدیدی در ایران دارد و سه دهه با ایران رابطه داشته و ابومحمد المصری عضو القاعده اگوست در تهران پایتخت ایران کشته شده است .

وی ادعا کرد تهران به گروه القاعده اجازه داده تا ارتباط دریایی با خارج داشته باشد و ایران در برنامه ریزی حملات 11 سپتامبر 2001 دست داشته است.

برایت زشت است ندانی ریسمان دروغ کوتاه است

همه دنیا، پیشینه حوادث 11 سپتامبر و تبعات آن و زمان بندی اجرای آن توسط تروریست ها می داند و با دنبال کردن سر نخ آن به کاخ سفید می رسیم زیرا همه اعضای این گروه تروریستی از کشوری امده اند که از تروریسم در عراق، یمن و سوریه حمایت کردند و پیش از آن تندروهای افغانستان را برای اخراج ارتش سرخ به نفع امریکا تجهیز کردند و این کشوری است که صرف نظر از انجام اقدامات تروریستی با شهروندانش و تکه تکه کردن خاشقچی در سفارتش در استانبول به خاطر دلارهای نفتی ، آب دهان کاخ سفید را راه انداخته و به نفع شماست.
در اینجا توصیفی برای این وزیر بیچاره بهتراز توصیف محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به اظهارات پومپئو نمی دانیم مبنی بر اینکه وی زندگی حرفه ای فاجعه آمیز خود را رقت انگیز و با دروغ های زیادی به پایان می رساند .
ظریف در پاسخ به اتهام زنی پومپئو به ایران در حمایت از تروریسم و کمک به القاعده در حملات 11 سپتامبر گفت تروریست های 11 سپتامبر از کشورهای نزدیک به واشنگتن بودند نه ایران .

پومپئو با دیپلماسی آمریکا در تضاد است

شاید این دیپلمات بیچاره نمی داند رئیس جمهوری پیشین دولت کشورش، گروه تروریستی القاعده و به ویژه 19 نفر از اعضای آن را که بیشترشان نیز سعودی هستند (کشور شیرده مورد علاقه دولت کنونی دونالد ترامپ رئیس جمهوری که دوره ریاستش به اتمام رسیده) را به حملات سپتامبر به مرکز تجارت جهانی نیویورک و مقر وزارت دفاع پنتاگون در واشنگتن متهم کرد و باید بگوییم:" پومپئو اگراین مساله را می دانی یک مصیبت است و اگر نمی دانی مصیبتی بزرگتر است"

مصیبت این است که وی اعتراف می کند دروغگو ،متقلب و دزد است و از دنیا می خواهد باورش کند
دروغ های پمپئو جای تعجب ندارد زیرا وی در اظهارات خود در سال 2019 اعتراف کرد زمانی که در سالهای 2017 و 2018 در راس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا بود اقرارکرده است : "دروغ گفتیم، تقلب کردیم و دزدی کردیم ".

پمپئو به زودی با دوستت از کاخ سفید دست خالی بیرون خواهی آمد و فراموش خواهی شد.. و هیچ کس از شما به خاطر جنایت و اقدامات تروریستی اتان در حق انسانیت به خوبی یاد نخواهد کرد.

السيد ابو ايمان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها