لبنانی ها: آیا واقعا رفته ای؟

لبنانی ها: آیا واقعا رفته ای؟
شنبه 27 دی 1399 - 12:26

مردم لبنان همزمان با انتشار بخشی از ویدئو مشترک شهید سردار قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، با هشتگ سلیمانی روح ماست عشق خود را به این شخصیت جاودان مقاومت ابراز کردند.

العالمداغهای مجازی

از ایران آمده بود، محبوب بغداد و رفیق بیروت بود بدین ترتیب واژه های کاربران توییتر در لبنان درباره فرمانده پیروزی و شهید قاسم سلیمانی همانند و هم شکل بود.

آنان تاکید کردند: لبنان و نیروهای مقاومت و همه کشورهای محور مقاومت، قهرمانی های شهید سلیمانی و خدمات وی در جبهه های مقاومت را فراموش نخواهند کرد .

سپهبد قاسم سلیمانی، مقاومت اسلامی لبنان را درجنگ ژوئیه 2006 کمک کرد و در اوج درگیری ها و جنگ در لبنان باقی ماند برای رفع نیازیهای ضروری و اساسی و راهنمایی در برخی از طرح های نظامی در مقابله با دشمن صهیونیستی غاصب برای تحقق پیروزی و شکست دادن طرح دشمن و یکی از افراد حاضر در اتاق عملیات مرکزی بود.

فرماندهان حزب الله تاکید کردند به خاطر وجود سردار قاسم سلیمانی در اتاق عملیات، دیدار با وی فقط در فعالیت های جهادی میسر بود. وی به فرماندهی نیروی قدس مشهور بود که در سال 1998 انتخاب شد. منظور از نیروی قدس، آماده کردن ارتش بیست میلیونی برای ازاد سازی قدس بود این ارتش متشکل ازنیروهای مقاومت سراسرمنطقه چه درفلسطین، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان یا سوریه بود و تجهیز، آمادگی و آموزش در سطح منطقه را دنبال می کرد.

پربیننده ترین خبرها