هیچ قدرتی جرات حمله به ایران را ندارد

هیچ قدرتی جرات حمله به ایران را ندارد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:57

رژیم صهیونیستی معمولا کودکی لوس است و زمانی‌که پدر بی‌رحمش (آمریکا) از تامین خواسته‌های او عاجز می‌ماند، این کودک لوس سر و صدا و داد و بیداد می‌کند و سرش را به در و دیوار می‌زند تا از این طریق پدرش را مجاب به گوش دادن به حرف‌های خود کند، این صحنه به‌ویژه زمانی ایجاد می‌شود که آمریکا به بی‌نتیجه بودن استفاده از گزینه نظامی علیه ایران و متوسل شدن به راهکار نظامی در تعامل با جمهوری اسلامی اذعان می‌کند.

العالم- درگوشی

بار دیگر این اسرائیل سبک و شیوه خسته‌کننده خودش را تکرار و شروع به داد و بیداد می‌کند؛ چرا که آمریکا (پدر بی‌رحم) به دنبال بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران است و این بازگشت برای آمریکا یکی از گزینه‌هایش نیست بلکه تنها گزینه‌اش است؛ زیرا که تمامی گزینه‌های آن از جمله تهدیدهای نظامی و فشارهای اقتصادی طی 40 سال اخیر بر باد رفته و بی‌نتیجه مانده است.

امروز رهبران اسرائیلی همان هذیان‌گویی‌های سابق خود در دوران "باراک اوباما" را تکرار می‌کنند و می‌گویند که در صورت تصمیم آمریکا برای مذاکره با ایران درباره برنامه هسته‌ای آن، تل‌آویو چاره‌ای جز حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نخواهد داشت. در همین راستا، "آویو کوخاوی" رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به دولت "جو بایدن" نسبت به پیامدهای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای هشدار داده و گفته است نیروهای اسرائیلی در حال آماده‌سازی طرح‌های عملیاتی علیه ایران در سال جاری هستند. چنین اظهاراتی قبل از هر چیزی درماندگی، ضعف و ناامیدی اسرائیل را نشان می‌دهد.

کوخاوی، این کودک لوس، قطعا می‌داند که اگر تجاوز به ایران ممکن بود پدر بی‌رحم و دیوانه‌اش( ترامپ) دست به آن می‌زد به‌ویژه زمانی‌که ایران پهپاد غول‌پیکر "گلوبال هاوک" آمریکا را بلافاصله پس از ورود به حریم هوایی این کشور ساقط کرد و همچنین بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در عراق را با موشک‌هایش در هم کوبید و آمریکا و انگلیس را مجبور کرد که نفت‌کش ایرانی را آزاد کنند و همچنین ایران ناوهای هواپیمابر آمریکا و زیردریایی‌های هسته‌ای آن را مجبور به فرار از خلیج‌فارس کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها