لیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم بعد از شکست پرسپولیس، به تراکتور هم رحم نکرد/ خطیبی تراکتور را هم به زانو در آورد

آلومینیوم بعد از شکست پرسپولیس، به تراکتور هم رحم نکرد/ خطیبی تراکتور را هم به زانو در آورد
شنبه 11 بهمن 1399 - 19:31

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه عملکرد خوب خود با هدایت «رسول خطیبی» در دیدار مقابل تراکتور تبریز به برتری خارج از خانه یک بر صفر دست یافت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم تراکتور از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر میهمان خاتمه یافت.

آلومینیوم در شرایطی این دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشت که هفته قبل موفق شده بود اولین شکست سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر را رقم بزند و از طرفی تراکتور هم به هیچ وجه دوست نداشت در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهد.

دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با قضاوت کمیل غلامی در شرایطی آغاز شد که با وجودی که هر ۲ تیم در نیمه نخست بازی تقریبا پایاپایی را ارائه دادند اما با این وجود این آلومینیوم بود که نیمه نخست را با برتری پشت سر گذاشت.

«عباس‌زاده» در همان دقیقه پنجم می‌توانست یکی از بهترین گل‌های فصل را اه نام خود ثبت کند که ضربه آکروباتیک او به تیرک برخورد کرد.

اولین صحنه مشکوک این بازی در دقیقه ۲۲ رقم خورد. جایی که در برخورد مهاجم آلومینیوم و مدافع تراکتور، داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

تراکتور در دقیقه ۳۳ تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفت اما ضربه سر عباس زاده روی ارسال دقیق مسعود شجاعی پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

در شرایطی که بازی در واپسین دقایق نیمه نخست با تساوی بدون گل در جریان بود در برخورد مهاجم آلومینیوم و «حبیب‌فر عباسی» دروازه بان تراکتور، داور به نفع میهان خطای پنالتی اعلام کرد که «امید سینک» با یک ضربه دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا نیمه نخست بازی با برتری شاگردان رسول خطیبی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم اما تراکتور که برای جبران نتیجه پای به زمین گذاشته بود، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفت اما هر بار درخشش پورحمیدی مانع فروپاشی دروازه تیم میهمان شد.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان رسول خطیبی خاتمه یافت تا این مربی در مقابل تیم سابق به یک برتری مهم برسد.

در این دیدار پر برخورد داور به ۸ بازیکن از ۲ تیم کارت زرد داد.

ترکیب تراکتور:
حبیب فرعباسی، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد قادری و محمد عباس‌زاده

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی، امید سینگ، حامد پاکدل

با این نتیجه تیم تراکتور۱۹ امتیازی و در رده چهارم جدول ماند. آلومینیوم هم ۱۸ امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول آمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها