ارزش قرارداد لیونل مسی ۵۵۵ میلیون یورو است!

ارزش قرارداد لیونل مسی ۵۵۵ میلیون یورو است!
يکشنبه 12 بهمن 1399 - 08:49

یک روزنامه اسپانیایی با انتشار جزئیاتی از قرارداد لیونل مسی، مبلغ باورنکردنی آن را ۵۵۵ میلیون یورو اعلام کرد.

العالم - ورزشی

به نقل از آسوشیتدپرس، روزنامه ال موندو در گزارش روز یکشنبه خود یکی از عجیبترین خبرهای ممکن را منتشر کرده است. مطلبی که به نظر می رسد بمب خبری روزهای آینده فوتبال اروپا خواهد بود.

ال موندو از قرارداد مسی با بارسلونا در سال 2017 رونمایی کرده است. به تازگی ارقام حساب های مالی باشگاه بارسلونا منتشر شد که بر مبنای آن، لیونل مسی در چهار سال اخیر بیش از ۵۵۵ میلیون یورو (بیش از ۶۷۳ میلیون دلار) دریافت کرده است.

در حقیقت او در زمان تمدید مبلغ، 115 میلیون یورو را به صورت نقد به عنوان پاداش تمدید دریافت کرد و مبلغی در حدود 78 میلیون یورو را به عنوان پاداش وفاداری به خاطر ماندن تا پایان قراردادش در بارسا به جیب زده است.

این مبالغ، مسی ۳۳ ساله را به گرانترین ورزشکار جهان تبدیل کرده است. البته او باید نیمی از این قرارداد را در قالب مالیات در اسپانیا پرداخت کند. گفته می‌شود مسی تا کنون بیش از ۵۱۰ میلیون یورو از این قرارداد را دریافت کرده است.

حدود ۲ دهه از حضور لیونل مسی در بارسلونا می‌گذرد. اما وی در پایان فصل گذشته با اعلام نارضایتی از مسیر حرکت بارسلونا، خواستار ترک این باشگاه کاتالانی شد. در نهایت با تقاضای مسی مخالفت شد اما او می‌تواند در پایان فصل جاری بدون پرداخت هزینه بارسلونا را ترک کند. وی تا کنون بیش از ۳۰ عنوان قهرمانی را در رقابت‌های مختلف با بارسلونا کسب کرده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها