تصویب خرید اسکادران دیگری از «جنگنده اف35» از سوی صهیونیست‌ها

تصویب خرید اسکادران دیگری از «جنگنده اف35» از سوی صهیونیست‌ها
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 21:47

کمیته امور نظامی وزرای رژیم صهیونیستی خریداسکادرانی دیگر از جنگنده‌های «اف-35»، هواپیماهای سوخترسان و شماری دیگر از تجهیزات نظامی را از آمریکا تصویب کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته وزرای ویژه امور نظامی رژیم صهیونیستی عصر سه شنبه به وقت تهران خرید چند فروند دیگر از جنگنده‌های «اف-35»، هواپیماهای سوخترسان و شماری دیگر از تجهیزات نظامی از آمریکا را تصویب کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم صهیونیستی قرار است یک اسکادران دیگر از جنگنده‌های اف-۳۵، هواپیماهای سوخترسان بوئینگ کی سی-۴۶» و موشک‌ها و بمبهای پیشرفته را از آمریکا خریداری کند.

این مسئله به دنبال پس از تصویب هفته گذشته دولت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل برای اختصاص بودجه بحث برانگیز جهت خرید تجهیزات نظامی از ایالات متحده صورت گرفت.

چندی قبل روزنامه «جروزالم پست» نوشت کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این زمینه در توییتی نوشت که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند. آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است.

فارس

پربیننده ترین خبرها