آزمایش مجدد سامانه C-RAM در سفارت آمریکا در بغداد

آزمایش مجدد سامانه C-RAM در سفارت آمریکا در بغداد
چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 15:11

منابع آگاه از انجام یک تمرین نظامی آزمایشی جدید سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و شلیک گلوله‌های 20 میلی‌متری از پدافند آن خبر دادند.

العالم - عراق

منابع آگاه رسانه‌ای از شلیک موشک‌های سامانه پدافند آمریکا در منطقه سبز بغداد خبر دادند و اعلام کردند که این اقدام در چارچوب یک تمرین آزمایشی است.

پایگاه خبری «المعلومه» با انتشار این خبر از پرواز بالگردهای آمریکایی از نوع UH -60 بلک هاوک بر فراز ساختمان سفارت آمریکا خبر داد.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، امروز (چهارشنبه - ۱۷ فوریه)، از شنیده شدن صدای آژیر در پایگاه سوم «التوحید» در سفارت آمریکا واقع در منطقه سبز بغداد برای دومین روز متوالی خبر داد و اعلام کرد که هنوز دلیل روشن شدن آژیر در سفارت آمریکا مشخص نیست.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، اعلام شد که سامانه پدافندی C-RAM در سفارت آمریکا اقدام به شلیک هوایی گلوله‌های 20 میلیمتری در نزدیکی منطقه «الکراده» کرد.

بنا بر این گزارش این شلیک گلوله‌های سامانه C-RAM برای بار دوم و سوم نیز در آسمان سفارت آمریکا در بغداد انجام شد و حالتی از ترسی و وحشت میان ساکنان مجتمع‌های مسکونی در القادسیه، الکراده، الجادریه و ساکنان منطقه سبز ایجاد کرد.

در حال تکمیل..

فارس

پربیننده ترین خبرها