واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اظهارات فیصل قاسم علیه یمنی ها

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اظهارات فیصل قاسم علیه یمنی ها
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 20:04

هشتگ "فیصل قاسم" اخیرا به سبب اظهارات این شخص در تمسخر یمنی ها که با موشکهای بالستیک و پهپادهای خود شکست سنگینی به سعودی ها و اماراتی ها وارد کردند، در جهان عرب ترند شد.

العالم ـ یمن

فیصل قاسم مجری و فعال رسانه ای سوری الاصل که دست خود را به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس و دلارهای آنها دراز کرده است، مساله ای به جز پای برهنه یمنی ها نیافت تا از این طریق برای سروران اماراتی و سعودی خود که متحمل شکست سنگینی از سوی دلاورمردان انصارالله شده اند، انتقام بگیرد.

یمن با قدرت و توانمندی بالای مردمش توانست از تکنولوژی موشک های بالستیک و پهپاد برخوردار گردد و توانست با ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی که از حمایت صهیونیست ها و آمریکایی ها برخوردار است، مقابله کند.

فیصل قاسم در توییت خود که خشم تمام افراد شریف جهان عرب را برانگیخت، با تمسخر نوشت: "بسیار مضحک است کسی که پهپاد و موشک بالستیک دارد، یک دمپایی پلاستیکی ندارد". این توییت قاسم بیانگر پستی و شان پایین او و آنهایی است که از او حمایت مالی می کنند تا در ماهواره ها به نفع دشمن صهیونیستی و دیگر حامیانش در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و از جمله عربستان سخن بگوید.

توییت فیصل قاسم همچنین بیانگر جهل سیاسی او نسبت به تحولات منطقه به نفع محور مقاومت و از جمله مردان انصارالله یمن است که با توانمندی های خود توانستند پاسخ ائتلاف متجاوز که برای خدمت به دشمن صهیونیستی، تیرهایی به سمت یمن به منظور نابودی زیرساخت های آن شلیک می کند، بدهند.

توییت قاسم خشم و واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

"سلوی عمر" توییت کرد: تمسخر فیصل قاسم مزدور از پابرهنگان یمن که پهپاد و موشک های بالستیک در اختیار دارند اما دمپایی ندارند، در واقع بیانگر میزان درد و خشم این افراد از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن در مارب است. طرح اخوان المسلمین که از حمایت قطر برخوردار است، در مقابل دیدگانشان شکست می خورد. یمنی ها سلاح خود را توسعه می دهند و فیصل قاسم ذهن خود را مشغول دمپایی یمنی ها می کند.

یک کاربر عراقی به نام "احمد کواز" نوشت: فیصل قاسم تو چقدر پست و حقیر هستی. این ها مردان خدا بر روی زمین هستند. آنها به خود تکیه کردند. از یک وجب از خاک کشور نگذشتند. تو و سرورانت به زودی به زباله دان تاریخ خواهید پیوست.

"رانیا العسال" کاربر مصری نیز خطاب به فیصل قاسم توییت کرد: پای مبارزان یمنی به هزار مزدور می ارزد.

کاربر دیگری به نام "سعاد القیسی" نوشت: از عادت یمنی هاست که با پای برهنه بر سر دشمنان بکوبند و نه با کفش هایشان.

القیسی همچنین در توییتی دیگر درباره یحیی سریع سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن نوشت: این مرد به محض حضور در برابر دوربین تمام محور مقاومت را شاد و خشنود می کند.

"احمد عایض" نویسنده و تحلیلگبر مسائل یمنی نیز توییت کرد: ارتش هایی که فاخرترین کفش ها را به پا می کنند در مقابل پابرهنگان سرخم کردند و این کفایت می کند.

پربیننده ترین خبرها