اصلاحات بن سلمانی؛ آزادی همجنس گرایی، ممنوعیت اندیشه

اصلاحات بن سلمانی؛ آزادی همجنس گرایی، ممنوعیت اندیشه
شنبه 16 اسفند 1399 - 19:00

پس از رسوایی ازدواج دو همجنسگرا در مکه مکرمه در سال 2018، راهپیمایی همجنس گرایان و دو جنسی ها در جده در همان سال و ازدواج دو جنسی ها در ریاض، امروز تصاویر و ویدیوی تجمع همجنس گرایان و صحنه های رفتار غیراخلاقی آنان در ریاض در شبکه های اجتماعی منتشر شد.  

العالم – کشکول

این پدیده در چارچوب اصلاحات بن سلمان در عربستان سعودی، بسیار گسترش یافته و همجنس گرایان و دو جنسی ها با حمایت دولت، چنین اقداماتی را مرتکب می شوند.

این اشخاص در گروه های ده ها و صدها نفری، بدون توجه به ارزش ها، آداب، رسوم و سنن دینی و اخلاقی جامعه عربستان سعودی و حتی بدون احساس ترس از هر نوع مجازات، در خیابان اقدام به رفتارهای ناشایست می کنند و اوضاع به گونه ای است که خانواده های سعودی نسبت به آینده کودکان، نوجوانان و جوانانشان در سایه اصلاحات بن سلمان، بسیار نگرانند.

مردم بن سلمان را مسئول این پدیده خطرناک می دانند که پایه های جامعه و خانواده در عربستان را تهدید می کند و معتقدند، هدف از اعطای آزادی به چنین اشخاصی، ایجاد فساد اخلاقی در میان جوانان است تا قادر به اندیشیدن به مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، ناشی از سیاستهای بن سلمان نباشند که ترویج همجنس گرایی از طریق گروههای موسیقی و رقص حتی در مکه مکرمه و مدینه منوره بهترین گواه به این مدعاست.

از سوی دیگر، بن سلمان برای توجیه استبداد خود و بازداشت و قتل مخالفانش، نیازمند منحرف کردن جوانان است به همین دلیل کارشناسان معتقدند اصلاحات بن سلمان در اصل ایجاد فضای باز در برابر همجنس گرایان و دو جنسی های منحرف و بستن فضا در برابر سیاستمداران، اندیشمندان، فرهیختگان، شعرا و فعالان جامعه مدنی است که اشخاصی مانند لجین الهذلول و سلمان العوده به خوبی از این موضوع آگاهند.

پربیننده ترین خبرها