ترکی فیصل لباس کثیف سعودی را در الجزایر پهن می کند...

ترکی فیصل لباس کثیف سعودی را در الجزایر پهن می کند...
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 19:03

وقتی مسلمانان جهان، وهابیت و عربستان سعودی را به تلاش برای ایجاد فتنه در امت اسلامی به منظور تحقق منویات شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم می کنند، آل سعود فورا با تکذیب این موضوع، درباره خدمات ارزنده سعودی به حجاج بیت الله الحرام سخن می‌گویند و به گونه ای بر سر مسلمانان منت می گذارند که گویی پذیرایی از حجاج، وظیفه ای اسلامی نیست.  

العالم کشکول

در این میان مردم الجزایر فراموش نکرده اند سالهای سیاه 1991 تا 2002 که گروههای تکفیری با حمایت آل سعود، هزاران بی گناه الجزایری که علیه حکومت سلاح به دست نگرفتند را به قتل رساندند که شنیع ترین آن در 29 اوت 1997 در روستای الرایس بود که در جریان آن 800 نفر به قتل رسیدند، سر بریده شدند، اجسادشان سوزانده و خانه هایشان ویران شد.

نیروهای امنیتی پس از مدتها تحقیق دریافتند که عاملان این جنایت، دانش آموختگان مکتب تکفیری وهابی سعودی هستند که باعث شد مقامهای الجزایر از آل سعود بخواهند با توقف حمایت از این گروههای تکفیری، به خونریزی در این کشور پایان دهد.

ترکی فیصل که در سالهای 1977 تا 2001 رئیس سازمان اطلاعات سعودی بود، اخیرا در مصاحبه ای به طور اتفاقی اعتراف کرد که محمد مدین رئیس سازمان اطلاعات الجزایر در آن زمان گفته بود که این سازمان متوجه دخالت اتباع سعودی در تروریسم در الجزایر شده است، اما وی ضمن انکار دخالت حکومت سعودی در قتل عام الجزایر، فقط به بیان این موضوع اکتفا کرد که گرچه عاملان تروریسم در الجزایر، سعودی بوده اند اما از سوی حکومت آل سعود اعزام نشده اند و فقط دارای گرایشهای افراطی بودند و به طور خودسرانه اقدام به چنین جنایاتی می کردند.

بهترین گواه درباره دخالت آل سعود در قتل عام مردم الجزایر وقتی است که شیوخ وهابیت سعودی فتوای توقف جنگ در این کشور را صادر کردند که باعث شد تروریستها سلاح خود را زمین بگذارند.

کارشناسان معتقدند که جریان تکفیری وهابی سعودی در الجزایر تمام نشده است و تا وقتی این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت و از آرمان مردم فلسطین و مقاومت حمایت کند، هدف هجوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خواهد بود اما این توطئه به طور حتم با هوشیاری و اتحاد مردم الجزایر با شکست مواجه خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها