هشتگ نژادپرستانه سعودی ها

هشتگ نژادپرستانه سعودی ها
سه شنبه 19 اسفند 1399 - 17:50

هشتگ (اخراج _ یمنی ها _ درخواست _ ملی) که در حقیقت هشتگی نژادپرستانه بود، دیروز و امروز در عربستان ترند شد.

العالم داغهای مجازی

این هشتگ توسط برخی کینه توزان علیه یمن برای اخراج یمنی ها از این کشور راه اندازی شد در حالی که بیشتر ساکنان عربستان؛ یمنی های هوادار نظام سعودی هستند که در کنار آنان ایستاده و در جنگ علیه کشورشان شرکت کردند.

یک ضرب المثل عامیانه ای است که می گوید ( قلب احمق،پشت زبانش است) که به خوبی حال این فعالان سعودی خواهان اخراج یمنی هایی را نشان می دهد که در اصل در پستی و حقارت علیه مردم یمن، مانند حاکمان سعودی هستند زیرا دستان خود را برای مزدوری به سوی عربستان دراز کردند و برای تخریب و مبارزه علیه کشورشان یمن فعالیت کردند.

باید به اینان یادآوری کرد عربستان سعودی در همه کشورهای منطقه به ویژه کشورهای پیرامون خود از طریق سربازان سعودی و تکفیری های وهابی مسلح مانند گروههای القاعده و داعش و عناصر انتحاری و برای اجرای دستورات صهیونیستی امریکایی جهت تخریب کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه و یمن با کمربندهای انفجاری و کشتن هزاران عراقی،فتنه های طائفی و نژادپرستی به راه انداختند.

هشتگ (اخراج یمنی ها درخواستی ملی است ) بازخورد زیادی در عربستان داشت به ویژه اینکه به جدالی میان سعودی های هوادار اخراج و مخالفان با آن تبدیل شد زیرا شماری از سعودی ها این هشتگ را تایید کرده و برخی گفتند تعمیم دادن ان به همه یمنی ها به خاطر شناخت قبلی از یمنی ها که در همه حال قربانی توطئه های منطقه ای و بین المللی علیه یمن بودند از جمله توطئه های امریکایی بریتانیایی سعودی اماراتی جایز نیست.

این هشتگ خشم بسیاری از یمنی هایی که به نظام پادشاهی عربستان اعتماد کرده بودند را برانگیخت زیرا آنان اصلا به فکر وضعیت انسانی یمنی ها نبوده و فقط در صدد اجرایی کردن برنامه های امریکا برای حمله به یمن و به اطاعت واداشتن این کشور هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها