ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست و واکنش به تازه‌ترین اقدام خائنانه حاکمان امارات

ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست و واکنش به تازه‌ترین اقدام خائنانه حاکمان امارات
جمعه 22 اسفند 1399 - 20:17

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از سکوت مشکوک جامعه جهانی در قبال اجرای طرح‌های استعماری و توسعه طلبانه به شدت انتقاد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی به جنایات خود علیه فلسطینی‌ها به منظور اجرای طرح‌های استعماری و توسعه طلبانه الحاق به زیان سرزمین فلسطین در سایه سکوت مشکوک جامعه جهانی ادامه می‌دهند.

در این بیانیه آمده است: نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست بر دامنه حملات خود به شهرها و شهرک ها و مناطق تاریخی و مقدسات اسلامی و مسیحی به منظور یهودی کردن آنها ادامه می دهند که جدیدترین مورد آن حمله روز گذشته به شهرک «کفل حارس» در «سلفیت» و یورش آنها به منازل و دارایی های فلسطینی‌ها و مقامات دینی و تاریخی اسلامی بود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: گزارش‌های سازمان ملل تشدید تحرکات صهیونیست‌ها به ویژه علیه مسجد الاقصی مبارک و حریم ابراهیمی شریف را تایید کرده است.

در این بیانیه با انتقاد از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی آمده است: اشغالگران به طرح‌های یهودی سازی قدس و جدا کردن آن از فلسطین و محاصره ظالمانه غزه و حملات هوایی به آن ادامه می‌دهند.

واکنش «داوود شهاب» به سرمایه گذاری امارات به نفع صهیونیست‌ها

از سوی دیگر «داوود شهاب» از رهبران جهاد اسلامی فلسطین از بسته حمایتی و سرمایه گذاری امارات در حمایت از رژیم صهیونیستی به ارزش 10 میلیارد دلار آمریکا پرده برداشت و آن را ننگ آور و دست برداشتن از ارزشهای عربی و اسلامی و نادیده گرفتن قدس و مسجد الاقصی دانست.

هراس صهیونیست‌ها از تهدیدات جهاد اسلامی فلسطین

«ألیئور لیقی» تحلیلگر امور فلسطین روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونت» اعلام کرد: هنگامی که شاخه نظامی جهاد اسلامی فسلطین به طور مستقیم ما را تهدید می‌کند باید که این را جدی گرفت.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها