فعالیت مگس‌های سایبری آل‌سعود؛ هشتک‌های که بوی خون می دهند

فعالیت مگس‌های سایبری آل‌سعود؛ هشتک‌های که بوی خون می دهند
يکشنبه 24 اسفند 1399 - 20:40

پس از شکست مفتضحانه ائتلاف سعودی و مزدورانشان در مأرب، مگسهای سایبری آل سعود برای سرپوش گذاشتن بر این شکست، در فضای مجازی دست به هشتک سازی کردند.

العالم – داغهای مجازی

آل‌سعود و هم‌‌پیمانانش که در تمام جبهه ها در یمن شکست خوردند، حال سعی دارند در فضای مجازی برای خودر آب‌رویی بخرند، ارتش سایبری سعودی در فضای مجازی با داغ‌کردن هشتگ هایی تلاش می کنند از بزدلان و مزدوران سعودی و هادی قهرمانان بسازند، قهرمانانی که افتخارشان کشتن کودکان و زنان یمنی است!

هادی سلطان العراده استاندار تحمیلی مأرب اعتراف کرد که 18 هزار مزدور آل سعود در نبردهای یمن کشته و زخمی شده اند و همزمان نیروهای مقاومت از سه محور به طرف این شهر در حال پیشروی هستند که این موضوع باعث تضعیف شدید روحیه مزدوران ائتلاف سعودی شده است.

از سوی دیگر سفر ناگهانی ترکی المالکی سخنگوی نیروهای ائتلاف متجاوز آل سعود به مأرب و افزایش حملات هوایی دیوانه وار سعودی به مأرب، صنعاء، صعده، ذمار و شهرهای مختلف یمن به خاطر افزایش روحیه مزدوران سعودی انجام شده است.

هدف از انتشار این هشتگ روحیه دادن به نیروها و مزدوران آل سعود است که در تمام جبهه های یمن شکست خوردند و در جبهه الحدیده نیز با شکست مواجه خواهند شد.

پیشروی ارتش یمن در مارب نفس ائتلاف پوشالی را به شماره انداخته، نیروهای متجاوز و مزدوران وابسته به آنها برای کاهش فشار بر جبهه های مارب، حملات خود را در الحدیده از سوی غرب افزایش دادند و توافق آتش بس این منطقه را نقض کردند و تجهیزات و یگان های دریایی خود را در سواحل الحدیده مستقر کرده اند؛ که پس از مقابله ارتش و کمیته های با نیروهای متجاوز، بدون فایده است.

شبه نظامیان حزب الاصلاح نیز همزمان به بهانه کاهش فشار بر جبهه های مارب بحران مشابهی در غرب تعز به وجود آوردند اما حزب الاصلاح در درگیری ریف تعز در صدد بزرگ نمایی تسلط شبه نظامیان هوادار امارات بر ساحل غربی و تسلط بر بندر المخاست که ازسال 2017 پس از تهدیدات ضمنی نیروهای هادی در ساحل غربی و هشدارنسبت به توطئه گری امارات برای جدایی بخش های تعز غربی و ایجاد کمربند امنیتی تحت تسلط امارات قرار گرفته است.

اما در فضای مجازی کاربران یمنی در پاسخ به هشتک زدن مگس های سایبری بن سلمان ساکت نبودند و پاسخ آنها را در همین فضا دادند، شماری از پست های کاربران یمنی را در ادامه مشاهده می کنید:

به تصویر زیر نگاه بیندازید، این تصویر یک کودک مجروح یمنی است که مادرش را که بر اثر گلوله باران سعودی به شهادت رسیده ، رها نمی کند و می گرید!

محمد محمد الشرفی نوشت: بدانید که نبرد ساحل در صورتیکه آغاز شود مثل نبرد الدریهمی خواهد بود.

عبدالله نوشت: تعز، آیا همچنان قیام می کند یا خونریزی اش آغاز شده است؟

الصوت الحر نوشت: ابتدا امارات را تشویق به اشغال اراضی مان می کنیم سپس با هشتگ با آن مقابله می کنیم!

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها