فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پاسدار را تبریک گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پاسدار را تبریک گفت
چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 13:45

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران روز پاسدار را به وی تبریک گفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی هوایی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز پاسدار خطاب به سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران نوشت: برای گفتن از آبرومندان عالم که شناسنامه ماه شعبان به زینت نام‌های منورشان رشک ایام شده و کلمات، در ثناگویی ایشان و قند مکرر شدن از هم پیشی می‌گیرند، باید دست واژه‌ها را نیز به مدد عنایت‌شان سپرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بویژه برای سخن گفتن از مولودی که تولدش، سرمایه عروج آدمیت است تا اقتضای حضرت قدس؛ او که ردای سرخ فلق بر دوش، ظلمت شکاف دودمان و تیره تاریکی است. وارث آدم و سلاله خاتم، که حجاز شریعت را به راه عراق طریقت طی کرد تا در خیمه گاه حقیقت منزل کند. چرا که بازوی خویش مهر سالار شهیدان داشت و بر عنوان رقعه سرنوشت خویش، حکم ثاراللهی.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: چه خوش بخت و نیک اقبالند پاسداران شریف این مرز و بوم که سالروز ولادت مبارک حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع)، برای یادآوری سیره ی ستم ناپذیری آن حضرت بعنوان روز پاسدار انتخاب شده و نام شان با شعار «هیهات من الذله» گره خورده است.

وی در این پیام اضافه کرد: در این روز فرخنده ضمن عرض تبریک و تقدیم خالصانه‌ترین درودها به شمشادقدان شهید سروستان سپاه پاسداران، با تجدید عهد برادری، از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون حضرتعالی را در ظل سایه ممدود حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها