جریمه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی چقدر است + لیست شهرها

جریمه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی چقدر است + لیست شهرها
پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 - 20:32

سفرهای نوروزی امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با محدودیت هایی مانند جریمه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی مواجه است، اما مبلغ این جریمه ها چقدر است؟

العالم - ایران

سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور کشور گفت: ۹ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند، مقرر شد در مبادی ورودی شهر‌های قرمز و نارنجی که منع تردد وجود دارد، جریمه تردد در شهر‌های قرمز ۱ میلیون تومان و جریمه تردد در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان اعمال شود.

تاکید ما پرهیز از سفر‌های نوروزی است، کماکان تردد شبانه در شهر‌ها از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد ممنوع است، ۹۱ درصد شهر‌ها در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارد.

فهرست شهرهای قرمز کرونا

شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان آبادان، اهواز، بندرماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کارون از استان خوزستان از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بیماری کرونا هستند.

فهرست شهرهای نارنجی کرونا

همچنین شهرستان‌های سراب و عجب‌شیر از استان آذربایجان شرقی، ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده از آذربایجان غربی، شهرستان گلپایگان از استان اصفهان، شهرستان دهلران از استان ایلام، شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه از استان بوشهر، شهرستان سامان از چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های امیدیه، ایذه، اندیمشک، باغ‌ملک، باوی، بهبهان، خرمشهر، دشت آزدگان، شادگان و مسجد سلیمان از استان خوزستان، شهرستان‌های ارسنجان و زرین دشت از استان فارس، شهرستان دیوان‌دره از کردستان، شهرستان‌های پل دختر و درود از لرستان، شهرستان خمین از استان مرکزی، شهرستان بندر خمیر از استان هرمزگان، شهرستان نهاوند از استان همدان و شهرستان خاتم از استان یزد از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی بیماری هستند.

پربیننده ترین خبرها