انقلاب در سوریه به سود رژیم صهیونیستی!

انقلاب در سوریه به سود رژیم صهیونیستی!
پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 - 20:52

اخیرا شماری از شبکه های عربی گزارشهایی درباره به اصطلاح دهمین سالگرد انقلاب در سوریه پخش کردند که نشانه کینه آنان نسبت به این سرزمین و تلاش برای استمرار جنگ در این کشور است.

العالمکشکول

این گزارشها درباره به اصطلاح تظاهرات دهمین سالگرد انقلاب در ادلب (که تحت سیطره گروه تروریستی جبهه النصره قرار دارد) و شمال حلب است.

به راستی، کدام انقلاب است که مردمش را به قتل می رساند، با ارتش کشورش می جنگد، کشور را نابود می کند، به دستور کشورهای همجوار علیه وطنش توطئه می کند، جوانانش را به عنوان مزدور برای جنگ در لیبی، یمن و آذربایجان اعزام می کند، مساجدش را گلوله باران می کند و سر سربازان وطن را می برد.

کدام شخص انقلابی است که با برافراشتن پرچم آمریکا، از این کشور دمکراسی را درخواست کند در حالی که واشنگتن منابع نفت سوریه را غارت کرده و مانع رسیدن گندم، سوخت و آب به مردم می شود.

این دیگر چه انقلابی است که نیمی از تظاهرکنندگانش مسلح هستند و نیم دیگر، در حالی که صورت خود را پوشانده اند، پرچم آمریکا را به اهتزاز درآورده اند و آنقدر تعدادشان کم است که دوربین به شکلی تصویر را نشان می دهد که زیاد به نظر برسند، همه می دانند که تعداد کل ارتش آزاد فقط سی هزار نفر است، اما ادلب، یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد، پس بقیه کجا هستند؟ در صورتیکه اینها واقعا ارتش آزاد هستند، پس چرا مانند مزدور می جنگنند، پرچم آمریکا را برافراشته اند و با رژیم صهیونیستی علیه کشورشان همکاری می کنند؟

واضح است که پروژه تجزیه سوریه تمام نشده و آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی از اعراب و ترکیه که نفعشان در آن است، برای تحقق این هدف می کوشند تا سوریه تجزیه شود، مردمش نابود شوند و رژیم صهیونیستی آرامش یابد.

حسین مقصود

پربیننده ترین خبرها