ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز/ پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در ایام کرونایی

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و هراز/ پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در ایام کرونایی
يکشنبه 1 فروردين 1400 - 13:50

پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز تونل تکاور خبر داد.

العالم ـ ایران

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، امروز (یکشنبه اول فروردین ماه) ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز تونل تکاور بدون توقف و در حال حرکت گزارش شده است و در سایر جاده‌های کشور تردد روان و بدون مشکل است.

میزان تردد در جاده های کشور در روز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ نسبت به ۲۹ اسفند ماه کاهش یافته بود و بررسی وضعیت ترددها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام در جاده های کشور و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا است که از هموطنان بابت همکاری و رعایت این توصیه ها تشکر و قدردانی می کنیم.

تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای کشور در گروه قرمز و زرد و زرد و آبی کماکان ادامه دارد اما اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می گیرد.

همچنین امروز (یکشنبه اول فروردین ماه) شاهد بارش پراکنده باران در جاده‌های استان‌های شرقی کشور خواهیم بود.

توصیه های مهم به شهروندان در زمان رانندگی

پلیس راهوار در این گزارش به هموطنان توصیه کرده است که از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند، بعد از هر ۲ ساعت رانندگی در جاده های کشور به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند، هیچگاه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صبحت نکنند، بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده ها را فراموش نکنند و از انجام تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در راه هایی که جداشونده ندارند، پرهیز کنند.

پربیننده ترین خبرها