ارتش یمن، رژیم سعودی را به حملاتی دردناک تهدید کرد/در صورت ادامه تجاوز، بیش از سالهای گذشته علیه دشمن عملیات انجام خواهیم داد

ارتش یمن، رژیم سعودی را به حملاتی دردناک تهدید کرد/در صورت ادامه تجاوز، بیش از سالهای گذشته علیه دشمن عملیات انجام خواهیم داد
شنبه 7 فروردين 1400 - 21:46

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، رژیم سعودی را به حملاتی دردناک و بی‌سابقه تهدید کرد و اعلام کرد در صورتی‌که ائتلاف متجاوز به تجاوز و محاصره ملت یمن پایان دهد، نیروهای یمنی نیز بلافاصله به عملیات‌شان علیه اهداف متجاوزان پایان خواهند داد.

العالم- یمن

به گزارش العالم، سرتیپ ستاد "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن در گفت‌وگو با تلویزیون "المسیره" اظهار داشت، محاصره ابزار ائتلاف متجاوز است و نمی‌توان آن را با ادعاهایی از جمله جلوگیری از ورود سلاح توجیه کرد؛ زیرا این سلاح در داخل ساخته می‌شود.

سرتیپ سریع با بیان اینکه یگان پهپادی یمن پیروزی‌های متعددی را مانند در هم کوبیدن پایگاه‌های دشمن نصیب نیروهای مسلح کرده است، افزود: "ما در حال تلاش برای تقویت یگان پهپادی و افزایش بردهای آن هستیم که بتوانند عملیات‌هایی را در جغرافیای دشمن و فراتر از آن صورت دهند."

سرتیپ سریع گفت: سلاح پهپادی یمن نه تنها کشورهای متجاوز علیه یمن را به دردسر انداخته، بلکه برای آمریکا و غیر آن هم که از تجاوز علیه یمن حمایت کردند دردسرساز و نگران کننده شده است.

او در ادامه با تأکید بر اینکه ارتش یمن در اجرای عملیات مشترک بین نیروی هوایی و موشک های بالستیک مهارت دارد، رژیم سعودی را به حملاتی قوی و دردناک تهدید کرد.

سریع خطاب به ائتلاف متجاوز گفت: "به تجاوز پایان دهید و محاصره ملت یمن را بشکنید، عملیات ما نیز بلافاصله و مستقیما متوقف خواهد شد."

سرتیپ سریع تصریح کرد: در هفتمین سال تجاوز علیه یمن، صنعاء از سامانه‌های راکتی جدیدی رونمایی خواهد کرد که برخی از این سامانه‌ها که هنوز معرفی نشده‌اند از آن علیه مواضع دشمن در داخل و در عمق کشورهای متجاوز استفاده شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: یگان موشکی یمن تجربیات بزرگ و پیشرفته‌ای در اختیار دارد و در حال حاضر درصدد ارتقای جداگانه هر کدام از سامانه‌هاست.

پربیننده ترین خبرها