سرکنسول ایران در شانگهای:

فرصت جدید همکاری ایران و چین فراهم شده است

 فرصت جدید همکاری ایران و چین فراهم شده است
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 - 14:39

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای از برنامه جامع همکاری های ایران و چین که در سفر اخیر وزیر امور خارجه چین به تهران امضا شد، به عنوان فرصتی برای دور جدید همکاری‌های دو جانبه یاد کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

رمضان پرواز سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، روز چهارشنبه در دیدار رئیس انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای ظرفیت انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط را پلی بین ایران و چین در همکاری‌های فرهنگی، اقتصادی، تجاری و گردشگری برشمرد.

وی حضور مجموعه وسیعی از شرکت‌های کوچک و متوسط در منطقه دلتای رود یانگ تسه متشکل از کلانشهر شانگهای و استان‌های جه جیانگ، جیانگسو و آنهویی را فرصتی برای تعمیق روابط دو کشور خواند.

رئیس انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای نیز در این دیدار با ارائه توضیحاتی در خصوص سیاست دولت چین در هم افزایی شهرها و استان‌های واقع در منطقه دلتای رود یانگ تسه، پتانسیل همکاری منطقه با ایران را بسیار بالا و مهم ارزیابی کرد.

چیان ابراز امیدواری کرد پس از کنترل کرونا در جهان، هیاتی متشکل از نمایندگان شرکت‌های کوچک و متوسط در این منطقه به ایران سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری دو جانبه آشنا شوند.

در این دیدار مقرر شد میز ایران در این انجمن تشکیل و وبیناری نیز بین انجمن مذکور و سازمان صنایع کوچک و متوسط ایران برنامه ریزی شود.

انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای با پنج هزار عضو علاوه بر کلانشهر شانگهای، استان‌های جیانگسو، جه جیانگ و آنهویی را نیز پوشش می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها