توصیه های امنیتی آمریکا به اتباع خود در فلسطین اشغالی همزمان با تشدید درگیری ها درقدس

توصیه های امنیتی آمریکا به اتباع خود در فلسطین اشغالی همزمان با تشدید درگیری ها درقدس
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 09:59

سفارت آمریکا در قدس اشغالی همزمان با تشدید درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در قدس، به اتباع این کشور توصیه کرد از نزدیک شدن به محل های درگیری خودداری کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، سفارت آمریکا در بیانیه ای هوشیاری اتباع خود و اتخاذ اقدام های لازم برای افزایش آگاهی های امنیتی و دوری آنان از اماکن درگیری را خواستار شد.

در این بیانیه آمده است، اعتراض ها و خشونت ها در قدس و نزدیک بخش قدیمی، مرکز شهر و نیز بخش هایی از شمال و شرق قدس به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

از آغاز ماه مبارک رمضان شهر قدس شاهد درگیری های روزانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی و حمله شهرک نشینان صهیونیست به اهالی قدس و دارایی های آنان است در این درگیری ها تاکنون بیش از ۱۰۵ فلسطینی زخمی شده اند.

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه مبارک رمضان از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی برای ادای نماز جلوگیری می کنند و فقط به افراد دارایی مجوز اجازه ورود می دهند.

شاهدان عینی گفتند که در درگیری های خشونت آمیز بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر قدس، آنان وحشیانه به جوانان فلسطینی حمله و تعدادی از آنها را زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها