انتقاد شدید مردم عربستان و کویت از واکسیناسیون اجباری

انتقاد شدید مردم عربستان و کویت از واکسیناسیون اجباری
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 17:28

کاربران عربستانی و کویتی در توییتر نسبت به اجباری بودن تزریق واکسن کرونا در کشورهایشان و ممانعت از سفر افراد واکسینه نشده واکنش نشان دادند و این تصمیم حکومت هایشان را "عجیب" توصیف کردند. هم زمان با این واکنش ها هشتگ "واکسن اجباری را نمی پذیریم" در این دو کشور ترند شد.

العالم -داغ های مجازی

Eng.7anan76 در حساب کاربری خود نوشت:"اگر یکی از عوارضی که شرکت فایزر درمورد واکسن خود منتشر کرده برای من پیش بیاید چه کسی سلامتی ام را باز خواهد گرداند؟"

کاربری با نام zizah AlAli نیز نوشت:" من یک انسان آزادم و حق دارم برای بدن خود تصمیم بگیرم".

"بابلو" نیز در توییتر خود نوشت:"چطور از ما می خواهید واکسن بزنیم؟ پژوهش دانشمندان آمریکایی نشان می دهد که واکسن فایزر دی ان ای انسان را تغییر می دهد و این واکسن را مرگ تدریجی می داند. واکسن آکسفورد نیز سبب سکته می شود. با اینکه بخشی از مردم دوز اول آن را دریافت کرده بودند، بخاطر خطراتش تزریق آن متوقف شد".

کاربری خلیجی به نام "bader" نوشت:" من واکسن زده ام، ولی فکر می کنم هیچ کس نباید از سوی اطرافیانش برای تزریق واکسن تحت فشار قرار بگیرد. اگر می توانستم به عقب برگردم این واکسن را نمی زدم. حال نیز تا وقتی اجباری نباشد، دوز دوم واکسن را دریافت نخواهم کرد".

حساب کاربری با نام "L" نیز نوشت: "من با کسی که خود مایل به دریافت واکسن است مشکلی ندارم. من با اجباری که تمایل شخصی افراد را نادیده می گیرد مخالفم. من با سلب حقوق انسان مخالفم. با تقسیم تبعیض آمیز جامعه به دو بخش واکسینه شده و واکسینه نشده مخالفم که حتی خانواده ها را نیز دچار شکاف می کند. چه برسد به باقی افراد جامعه!".

پربیننده ترین خبرها