تأکید گروه‌های مقاومت فلسطین بر بسیج عمومی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

تأکید گروه‌های مقاومت فلسطین بر بسیج عمومی برای مقابله با رژیم صهیونیستی
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 14:27

گروههای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیستها، خواستار اعلام بسیج عمومی در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 شدند.

العالم -فلسطین اشغالی

گروههای مقاومت فلسطین امروز دوشنبه در یک نشست خبری بر ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

پایگاه خبری «فلسطین الان» گزارش داد که گروههای مذکور، خواستار اعلام بسیج عمومی در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ شدند.

این گروهها خطاب به ساکنان قدس گفتند: «ای ساکنان قدس، شما تنها نیستید. ما با شما هستیم و رخدادها را پیگیری می‌کنیم».

گروههای مقاومت تأکید کردند که مردم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت و به مبارزه برای دفاع از قدس و محله الشیخ جراح ادامه خواهند داد.

در همین ارتباط، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس تأکید کرد رژیم صهیونیستی، به خاطر تعدی به مسجدالاقصی و نمازگزاران حاضر در آن، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

وی تأکید کرد، یورش به مسجدالاقصی و تعدی به نمازگزاران معتکف که توسط ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، یک جنگ مذهبی است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (دوشنبه) گفت که قدس سنگ‌بنای وجود ملت فلسطین است.

العاروی تأکید کرد «چشم امید همه به آن است. اسرائیل نمی‌داند که آن (قدس) همه چیز ماست و به خاطر آن، مجاهدان از سراسر دنیا گرد هم جمع می‌شوند».

صحن‌های مسجد‌الاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی است.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

نظامیان صهیونیست، دیشب همچنین در باب العامود در مسجدالاقصی به فلسطینی‌ها حمله کردند تا آنها را متفرق کنند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از معترضان فلسطینی را در محله شیخ جراح و باب العامود بازداشت کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها