انتفاضه موشک ها ...

انتفاضه موشک ها ...
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 - 20:30

دوره پرتاب سنگ تمام شده و اکنون نوبت شلیک موشک هاست زیرا آهن و زرادخانه اسرائیلی و تغییر توازن قوایی که با همکاری کشورها و هم پیمانان رژیم  به نفع رژیم صهیونیستی و برای ادامه برتری نظامی ،امنیتی و تسلیحانی بر کشورهای اطراف منطقه برای تصویب طرح های غارتگرانه و مستکبرانه در کشورهای ثروتمند را فقط آهن از بین می برد.

العالم - كشكول

رژیم صهیونیستی با مشکلات داخلی شدیدی روبروست که نتوانسته خود را از آن خلاص کند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در 4 دوره انتخاباتی ناکام و نامزد برای انتخابات پنجم، ششم و هفتم است و این تروریست ها با یکدیگر متحد نخواهند شد.

این رژیم تروریستی برای خروج از این شرایط بحرانی و انداختن بار مشکلات داخلی خود بر سر فلسطینی ها و انحراف افکار عمومی به بیرون از این رژیم ناکام گستاخ، به ملت بی دفاع قدس اشغالی و منطقه شیخ جراح و همه مناطق قدس اشغالی و مسجدالاقصی حمله کرده و سپس به حملات خود به نوار غزه ادامه داده و فراموش کردند هر عملی عکس العملی دارد.

بدون شک تحریک مقاومت و موشک هایش ،دشمن بزدل را از ادامه حملات حقیرانه و کینه توزانه و تحقق اهداف و آرزوهای دور از ارزش های اخلاقی و انسانی و مردانگی باز می دارد.

حملات اشغالگران که با قدرت وحشیانه و نقض قوانین بین المللی که مبتنی بر حق ملت فلسطین در ایجاد کشور مستقل به مرکزیت قدس اشغالی است طی دهه ها از روش های کوچ دادن و سلب حقوق و آزادی ها و غرق شدن در ظلم و طغیانگری استفاده می کند.

سیاست بازدارندگی ..چشم در برابر چشم

اشغالگران همچنان به سیاست های خود در ستم به فلسطینی ها و بازداشت های خودسرانه ادامه می دهند و در ماه آوریل نیز 402 فلسطینی از جمله 61 زن و کودک را بازداشت کردند.

گزارش مشترک سازمان امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطینی و مرکز وجدان و مرکز اطلاعات وادی الحلوه تاکید دارد که شمار فلسطینی های بازداشت شده از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی و اسرای فلسطینی تا پایان ماه آوریل گذشته 4400 از جمله 39 زن فلسطینی و 160 کودک و نوجوان زیر سن قانونی بوده است.

در نهایت نیز مقاومت واکنش نشان داد خبرهای وارده از اراضی اشغالی فلسطین و به ویژه نوار غزه حاکی از شلیک موشک های مقاومت فلسطینی به مجتمع شهرک های اسرائیلی عسقلان است که در تیررس اتش مقاومت فلسطین قرار دارد.

شب گذشته و بامداد امروز سه شنبه مقاومت با شلیک موشک هایی به شهرک نشینان اشغالگران واکنش نشان داد.

مقاومت فلسطین دهها موشک به شهر عسقلان و اطراف آن شلیک کرد که به زخمی شدن 26 اسرائیلی منجر شد و تهدید کردند در صورت ادامه هدف گیری غیرنظامیان با جنگنده ها، شهر به جهنم تبدیل خواهد شد که از دیشب 27 نفر از جمله 9 کودک و زن شهید و بیش از 100 نفر زخمی شدند.

ناکارامدی سیاست ارعاب اسرائیل

سیاست ارعاب رژیم صهیونیستی دیگر با افزایش آمادگی فلسطین هیچ فایده ای ندارد .

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نیز به شکل خلاصه گفت قدس معیارسیاسی، گروهی و میدانی را در داخل و خارج تثبیت کرده و اراده مردم پیروز می شود و معادله ارتباط غزه با قدس ثابت و غیر قابل تغییر است زمانی که قدس ندا داد غزه بدان پاسخ داد و ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که اشغالگران به تجاوز و تروریسم قدس و مسجدالاقصی ادامه دهند ما نیز ادامه دهیم.

مقاومت فلسطین شهرک نشینان را دستپاچه کرد و آنان پس از شلیک موشک های گسترده به قدس اشغالی و شهرک نشینان غلاف غزه مانند موش هایی به پناهگاهها فرار کردند.

ارتش اشغالگراعتراف کرد از 345 موشک ، 22 فروند شلیکی از نوار غزه به شهرک نشینان اصابت کرد که به دستپاچگی محسوسی میان شهرک نشینان اشغالی منجر شد.

تیسیر نصراله عضو شورای انقلابی جنبش فتح نیز گفت : بمباران مقاومت به دستپاچگی شهرک نشینان صهیونیستی منجر شد و به منازل خود پناه بردند.

فرار بنی گانتز وزیر جنگ رژیم به محلی امن

موشک های مقاومت نه تنها شهرک نشینان بلکه سرانه های اسرائیلی را نیز ترساند زیرا خبرهای واصلح از اراضی اشغالی به گفته شبکه 12 عبری حاکی است موشک های گروههای مقاومت عصر امروز سه شنبه از غزه به شهر اسدود محل استقرار بنی گانتز وزیر جنگ اصابت کرد که وی را به فرار به مکانی امن واداشت.

نصرالله تاکید کرد :ترس با ترس و خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد و مقامات اشغالگر صهیونیستی و دولت بنیامین نتانیاهو در صدد فرار از مشکلات داخلی خود و ناتوانی در تشکیل کابینه و برگزاری انتخابات در کمتر از یک سال است و شاید برای بار پنجم انتخابات برگزار شود و همه این مشکلات را می خواهد بر سر مردم فلسطین خالی کند.

از هزاران کیلومتر دورتر پایداری قهرمانان مدافع از محل معراج پیامبر و اولین قبله و سومین حرم شریف و مردم مظلوم و مستضعف را پاس داشته و قهرمانانی که خون پاکشان را در راه آزادی سرزمین غصب شده ریخته اند گرامی می داریم که راه پیروزی و آزادی را هموار می کند .

پربیننده ترین خبرها