آیا رژیم صهیونیستی تاب مقاومت در برابر موشک های غزه را دارد؟

آیا رژیم صهیونیستی تاب مقاومت در برابر موشک های غزه را دارد؟
پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1400 - 11:28

مقاومت صحنه تاریخی جدیدی را در مقابله با رژیم صهیونیستی ترسیم کرده است و با موشک باران سه شهر بزرگ در فلسطین اشغالی یعنی تل آویو، عسقلان و سدیروت، به رغم امکانات اندک در موقعیت برابر رو در روی این رژیم قرار گرفته است.

العالم - نظرکده

فرماندهان جنبش جهاد اسلامی می گویند تصمیم فرماندهان گروه های مقاومت فلسطین در مقابله با رژیم متجاوز و دفاع از شهروندان قدس بیانگر ارتباط تنگاتنگ و همکاری نزدیک بین غزه و قدس اشغالی با اراضی اشغال شده در سال 1948 است.

آنها تأکید کرده اند که رژیم صهیونیستی بی آنکه اهمیتی برای مقاومت فلسطین و ملت فلسطین قائل شود به تجاوزات خود و دست اندازی به قدس و تغییر هویت آن ادامه می داد. اما اکنون با تشدید تجاوزات و بی توجهی به هشدارهای مقاومت، کار بالا گرفته است.

آنها خاطرنشان کردند که رژیم اشغالگر به هشدارهای مقاومت بی توجهی کرد تا اینکه مقاومت با صراحت هر چه تمامتر تهدید خود را عملی کرد و گردان های قسام و قدس این رژیم را با صدها موشک هدف قرار دادند. دیگر شاخه های نظامی هم کار خود را با قدرت و اقتدار هر چه بیشتر انجام می دهند و این بدان معناست که غزه به رغم مساحت جغرافیایی اندکش، به نیابت از امت اسلامی، کاری بزرگ در دفاع از ملت فلسطین کرد.

آنها تصریح کردند که در این حمله ها 13 صهیونیست به هلاکت رسیدند. امروز غزه به رغم مساحت اندک و امکانات ناچیز توانست به دشمن ضربه بزند و 13 صهیونیست را به هلاکت برساند و این پیامی قدرتمندانه برای دشمن و دولت های عربی و اسلامی است که فقط تماشاگر حوادث جاری در مسجد الاقصی و غزه و کرانه باختری هستند.

نمایندگان پارلمان تونس هم گفتند که ملت فلسطین حماسه دیگری خلق کرده اند و نماد و سمبل مقاومت به نام همه امت اسلامی هستند. در حالی که رژیم های عربی با سکوت خود از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

آنها گفتند که مقاومت فلسطین امروز موازنه ای برقرار کرده است که ترس و وحشت به دل شهرک نشینان انداخته اند و آنها به زودی به کشورهای اصلی خود برمی گردند.

پربیننده ترین خبرها